پوتین: سرکوب روسیه غیر ممکن است

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در پاسخ به برنامه های امریکا برای سرکوب فدراسیون روسیه گفت: ما باید یاد بگیریم به دیگران احترام بگذاریم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در توضیح سخنان جو بایدن، رئیس جمهور امریکا درباره ای تمایل به سرکوب رهبر روسیه گفت، که ایالات متحده باید یاد بگیرد به دیگران احترام بگذارد و بتواند به دنبال سازش باشد، در این صورت نیازی به سرکوب کسی نخواهد بود.
Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден  во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
پوتین در پاسخ بایدن برای تمایل به سرکوبش: همیشه زندگی کن و یاد بگیر، دیگری نیازی به سرکوب نیست
پیشتر، بایدن درباره ای هدف های خود برای انتخاب دوباره ای احتمالی برای دور دوم گفته بود، که قصد دارد اروپا را برای "سرکوب" رئیس جمهور روسیه متحد کند.
پوتین در مصاحبه با شبکه روسیا 24 گفت: "ما باید یاد بگیریم که به دیگران احترام بگذاریم و آن وقت دیگر نیازی به سرکوب کسی نخواهد بود. اما میل به سرکوب دائم کسی به دلایلی یا بدون هیچ دلیلی منجر به مشکلات می شود. آنها (نمایندگان ایالات متحده)، البته، آن را با درخشش معمول خود دوست دارند و آن را به خوبی انجام می دهند - آنها با پروتکل لبخند می زنند، روی شانه همه دست می زنند. اما احترام به مردم دیگر، برای کشورهای دیگر، برای مردم دیگر در چیز دیگری است، در توجه به منافع آنها نهفته است".
پوتین افزود: "و آن وقت دیگر نیازی به سرکوب کسی نخواهد بود. اما من این فکر را تکرار خواهم کرد که میل به سرکوب کردن کسی دقیقاً به این معنی است که آنها هنوز چیزی برای یادگیری دارند. و نکته اصلی این است که یاد بگیرید به دیگران احترام بگذارید، از جمله توانایی در جستجوی سازش. اگر علاقه ای وجود دارد، حداقل علاقه به روسیه وجود دارد، بد نیست".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала