- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه: یک شهپاد اوکراینی را در دریای سیاه نابود کردیم

© Photo / Facebook account of the Joint Forces OperationМалые бронированные катера ВМС Украины провели учения с артиллерийской стрельбой в Азовском море
Малые бронированные катера ВМС Украины провели учения с артиллерийской стрельбой в Азовском море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از نابودی یک قایق بدون سرنشین اوکراینی در دریای سیاه از سوی نیروی هوایی ناوگان دریای سیاه روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه گزارش داد، که هوانوردی ناوگان دریای سیاه یک قایق بدون سرنشین اوکراینی را در دریای سیاه نابود کرد.
این وزارتخانه گفت: "شب 17 اکتوبر، در دریای سیاه، نیروی دریایی ناوگان دریای سیاه یک (شهپاد) قایق بدون سرنشین نیروهای مسلح اوکراین را کشف و نابود کرد".
Военнослужащий Черноморского флота ведет тренировочную стрельбу из автомата Калашникова на фрегате Адмирал Эссен во время учений в Черном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2023
وزارت دفاع روسیه: سه شهپاد اوکراین را در دریای سیاه نابود کردیم
یادآوری می کنیم، که نیروهای اوکراینی به طور مداوم در تلاش هستند تا با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین از دریا به اهدافی در کریمه حمله کنند و همچنین گروه های خرابکار و شناسایی را به آنجا اعزام می کنند. به ویژه، اوایل امروز نیروهای پدافند هوایی و سامانه‌های جنگ الکترونیک هشت پهپاد را رهگیری کردند.
در 7 اکتوبر، نیروهای مسلح اوکراین یک موشک از مجموعه اس-200 را که به نسخه تهاجمی تبدیل شده بود، در سراسر شبه جزیره شلیک کرد، که توسط پدافند هوایی روسیه نابود شد. یک روز پیش، ارتش یک پهپاد اوکراینی را بر فراز دریای سیاه در ده کیلومتری سواحل کریمه سرنگون کرد. در پایان ماه سپتامبر، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه چهار پهپاد اوکراینی را بر فراز دریای سیاه و شبه جزیره منهدم کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала