کلوپ ویدیو

صدراعظم آلمان از بایدن الگو گرفت و گم شد + ویدیو

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Канцлер ФРГ Олаф Шольц прибывает на саммит Европейского политического сообщества в Праге
Канцлер ФРГ Олаф Шольц прибывает на саммит Европейского политического сообщества в Праге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
عضو شوید
کاربران شبکه های اجتماعی صدراعظم آلمان را که در آلبانی گم شده بود، مسخره کردند، وضعیت شولز، که در آلبانیا راه گم شد، به صورت آنلاین "سندرم بایدن" نامیده شد.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویدئویی از سفر اولاف شولتس، صدراعظم آلمان به تیرانا، پایتخت آلبانیا، که ناگهان روی فرش سرخ گم شد، توجه خود را جلب کردند.
فیلمی که گوردون رپینسکی یکی از کارمندان The Pioneer در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است، شولتس را نشان می دهد که روز دوشنبه به اجلاس روند برلین در تیرانا پایتخت آلبانیا می رسد.
صدراعظم آلمان با پیاده شدن از موتر عمدا به جلو رفت و از موانع فرش سرخ گذشت. صدراعظم که متوجه اشتباه خود شد، دست خود را به شکل شوخی تکان داد و با بازگشت به مسیر درست به سمت نخست وزیر آلبانیا، ادی راما، که منتظر او بود، حرکت کرد.
در نظرات ویدیوی منتشر شده، بسیاری از کاربران شولتس را با جو بایدن، رئیس جمهور امریکا که اغلب در فضا گم می شود، مقایسه کردند.
یکی از مفسران به شوخی گفت: "سندرم بایدن".
کاربر دیگری نوشت: "خط سرخ برای او وجود ندارد."
آیا کسی چیزی در مورد برج ثور گفته است؟ من باید بدوم."
برخی از کاربران با ابراز همدردی با این وضعیت خاطرنشان کردند که رئیس کابینه آلمان فقط فردی است که در شرایط سخت درگیر سیاست است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала