تعقیب و گریز سوخو 27 روسی و گلوبال هاوک امریکایی + عکس

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Истребители Су-27СМ совершают посадку во время летно-тактических учений в Приморском крае
Истребители Су-27СМ совершают посадку во время летно-тактических учений в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2023
عضو شوید
سوخو 27 یک پهپاد امریکایی را که بر فراز دریای سیاه در حال پرواز بود مجبور کرد بی درنگ به عقب برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس تحلیل داده های Flightradar24، پهپاد استراتژیک امریکایی گلوبال هاوک هنگام نزدیک شدن به یک جنگنده روسی سوخو27 در روز یکشنبه، به شدت به عقب برگشت و گشت زنی بر فراز دریای سیاه را متوقف کرد و به پایگاهی در سیسیل رفت.
پیش از این، وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که در 15 اکتبر، یک هدف هوایی بر فراز دریای سیاه در نزدیکی مرزهای روسیه شناسایی شد. یک جنگنده Su-27 نیروی پدافند هوایی در حال انجام وظیفه برای شناسایی این به پرواز درآمد. هدف با عنوان RQ-4B Global Hawk شناسایی شد.
همانطور که از مسیرهای پورتال بر می آید، پهپاد امریکایی در 14 اکتبر در حدود ساعت 7:30 به وقت مسکو از پایگاهی در سیسیل بلند شد و حدود ساعت 11:00 به وقت مسکو به منطقه مرکزی دریای سیاه رسید. سپس، تقریباً برای یک روز، او در منطقه استاندارد این دستگاه‌ها، بر فراز بخش مرکزی دریای سیاه، در نوک جنوبی کریمه، گشت‌زنی کرد.
Кадр из видео перехвата бомбардировщика ВВС США российским Су-27 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2020
کلوپ ویدیو
رهگیری دو هواپیمای شناسایی خارجی توسط جنگنده Su-27 روسیه + ویدئو
در حدود ساعت 05:40 به وقت مسکو در 15 اکتبر، پهپاد یک مانور غیر معمول را انجام داد و به سمت دماغه شرقی کریمه حرکت کرد. با این حال، پس از 10 دقیقه، او به شدت در جهت مخالف چرخید، گشت زنی بر فراز دریای سیاه را متوقف کرد و به پایگاه در سیسیل بازگشت.
همانطور که وزارت نظامی روسیه روز یکشنبه تصریح کرد، پرواز جنگنده سوخو-27 روسیه "بر اساس قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بی طرف با رعایت تدابیر ایمنی انجام شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала