علی اف پرچم دولتی آذربایجان را در خانکندی به اهتزاز درآورد

© Sputnik / Press service of the President of the Republic of Azerbaijan /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Азербайджана Ильхам Алиев и первая леди Мехрибан Алиева во время посещения Физулинского и Джебраильского района, расположенных в Карабахе
Президент Азербайджана Ильхам Алиев и первая леди Мехрибан Алиева во время посещения Физулинского и Джебраильского района, расположенных в Карабахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور آذربایجان پرچم دولتی این کشور را در خانکندی به اهتزاز درآورد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی آذربایجان اعلام کرد، که الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان پرچم دولتی جمهوری آذربایجان را در شهر خانکندی (استپاناکرت) به اهتزاز درآورد.
در این پیام آمده است: "در 15 اکتوبر، الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان پرچم دولتی جمهوری آذربایجان را در شهر خانکندی به اهتزاز درآورد".
Президент Ильхам Алиев обращается к народу Азербайджана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2023
علی اف: آذربایجان در روز عملیات در قره باغ به همه هدف ها رسید
همچنین گزارش شده است، که نشان دولتی آذربایجان در ساختمان اداری مرکز خانکندی نصب شده است.
افزون بر این، این گزارش خاطرنشان می کند، که علی اف پرچم دولتی جمهوری آذربایجان را در شهر آغدر (نام ارمنی مرداکرت) در نزدیکی خانکندی به اهتزاز درآورد.
یادآوری می کنیم، که قره باغ کوهستانی که 35 سال پیش بیرون شدن خود را از جمهوری آذربایجان اعلام کرد و پس از درگیری مسلحانه با آذربایجان در سال های 1992-1994، سال ها به عنوان یک جمهوری به رسمیت شناخته نشده با مرکز آن در استپانکرت (خانکندی) وجود داشت، پایان موجودیت خود را در 1 جنوری 2024 اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала