برگزاری تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + ویدیو

© Photo / @Social media تظاهرات حامیان فلسطین در لندن
 تظاهرات حامیان فلسطین در لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2023
عضو شوید
هزاران نفر در مرکز لندن برای حمایت از فلسطین تظاهرات کردند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکای نیوز روز شنبه گزارش داد، هزاران نفر از طرفداران فلسطین امروز تظاهرات گسترده‌ای را در مرکز لندن علیه رژیم صهیونیستی برگزار کرده و خواستار پایان دادن به جنایات این رژیم در نوار غزه شدند.
پیش از این گزارش شده بود که هزاران نفر در لندن روز شنبه در تظاهرات بزرگی برای حمایت از فلسطین شرکت خواهند کرد. در همین راستا پولیس لندن از دخالت بیش از هزار نیروی انتظامی برای تامین امنیت خبر داد.
در بیانیه این کانال آمده است: "هزارها تظاهرکننده ی طرفدار فلسطین در لندن مرکزی به سرک‌ها آمدند، در حالی که درگیری بین اسرائیل و حماس در حال تشدید است".
این شبکه تلویزیونی گزارش داد معترضان در مرکز پایتخت بریتانیا راهپیمایی کردند و پرچم ها و بنرهای فلسطین را به اهتزاز درآوردند و شعارهایی در حمایت از استقلال این کشور سر دادند. مسیر تظاهرکنندگان نیز از سرک داونینگ، جایی که دفتر نخست وزیر بریتانیا، ریشی سوناک در آنجا قرار دارد، می گذشت.
به گزارش این شبکه تلویزیونی، با نزدیک شدن آنها به دفتر رئیس دولت، اظهارات ناپسندی درباره وی نیز در میان جمعیت شنیده شد.
Israeli tanks are positioned near kibbutz Kfar Aza - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2023
آیا خاورمیانه در آستانه یک جنگ تمام عیار است؟
صبح روز هفتم اکتبر، اسرائیل به عنوان بخشی از عملیات سیل الاقصی که توسط شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس اعلام شد، از نوار غزه مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفت. علاوه بر این، پس از حملات موشکی گسترده، جنگنده های این سازمان به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند.
در پاسخ، نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) عملیات شمشیرهای آهنین را علیه حماس در نوار غزه آغاز کردند. ظرف چند روز پس از حمله، ارتش کنترل تمام شهرک‌های نزدیک مرز غزه را به دست گرفت و حملات هوایی به اهداف از جمله غیرنظامیان در نوار غزه را آغاز کرد. اسرائیل همچنین از محاصره کامل غزه خبر داد: تامین آب، غذا، برق، دارو و سوخت به حالت تعلیق درآمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала