اسرائیل: حمله به سوریه هشداری به ایران بود

© Sputnik / Михаил Алаеддинحلب
حلب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2023
عضو شوید
حسن کعبیه سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل: "حملات اخیر به سوریه هشداری برای ایران بود".
به گزارش اسپوتنیک، حسن کعبیه سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل در مصاحبه با اسپوتنیک عربی در رادیو اسپوتنیک گفت: "حملات اخیر به سوریه هشداری برای ایران بود".
ام می گوید: ارتش اسرائیل اشتباهات مرتکب شده در اولین ساعات جنگ را در نظر گرفت و به همین دلیل حدود 400 هزار سرباز را بسیج کرد. این افراد آماده انجام هر کاری هستند و مقامات اسرائیلی در حال بررسی هر سناریویی از جمله انجام عملیات زمینی هستند.
تل آویو به امنیت اسرای اسرائیلی اهمیت می دهد و این عامل را هنگام حمله موشکی به غزه در نظر می گیرد. جنگجویان حماس نیز مسئولیت کامل امنیت خود را بر عهده دارند. نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل هشدار دادند که در صورت آسیب دیدن اسراییلی های اسیر شده، حماس تلافی خواهد کرد.
علاوه بر این، تماس با برخی کشورها به منظور میانجیگری برای تبادل زندانیان برقرار است. یک جنرال ذخیره درگیر این کار بود.
حملات اسرائیل به سوریه در سفر وزیر امور خارجه ایران به دمشق زنگ خطری برای تهران و تمامی سازمان های تروریستی بود که نباید در جنگ دخالت کنند. این حمله علیه وزیر ایرانی نبود، بلکه یک هشدار بود، از جمله به سوریه که از خاک آن به عنوان کریدور برای تحویل موشک های ایرانی به حامیان حزب الله استفاده می شود.
ساکنان غزه دشمن ما نیست. حماس با حفر تونل و ساختن سنگرها، این منطقه را به منطقه جنگی تبدیل کرد. اسرائیل جنگ را تنها پس از از بین بردن تمامی اعضای حماس در غزه تا آخرین جنگنده پایان خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала