پوتین از مسئولین جنگ در خاورمیانه نام برد

© Sputnik / Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2023
عضو شوید
پوتین اظهار داشت که مشکل منطقه بدون تشکیل کشور فلسطین حل نمی شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین و محمد السودانی صدراعظم عراق طی نشست هفته انرژی روسیه در مسکو گفتند که بی توجهی به منافع مردم فلسطین یکی از دلایل اصلی تشدید تنش در منطقه است. با وجود موضوع این رویداد، برخی مسائل بین المللی مبرم وجود داشت. بحث آنها به ادامه منطقی مذاکرات دیروز تبدیل شد. اصلی ترین چیزی که گفته شد در مطالب RIA Novosti است.
پلان های بزرگ مقیاس پوتین در خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2016
پلان های بزرگ مقیاس پوتین در خاور میانه
خیرات امریکا را نجات نمی دهد
رئیس جمهور در افتتاحیه جلسه عمومی این مجمع - که قبلاً ششمین دوره متوالی است - در مورد توسعه مجتمع سوخت و انرژی روسیه صحبت کرده گفت که این بخش از اقتصاد که دارای یک پایه تکنالوژی ملی است، همه نیازهای دولت را برآورده می کند. با وجود تحریم ها، همکاری های بین المللی - با ترکیه و چین و همچنین با عراق، یکی از کشورهای نفت خیز خاورمیانه - در حال گسترش است. این را محمد السودانی نیز تأیید کرد که این اولین سفر او به مسکو به عنوان صدراعظم است.
ولادیمیر پوتین و محمد السودانی صدراعظم عراق در نشست هفته انرژی روسیه در مسکو گفتند که بی توجهی به منافع مردم فلسطین یکی از دلایل اصلی تشدید تنش در منطقه است. با وجود این رویداد، برخی مسائل بین المللی مبرم وجود داشت. بحث آنها به ادامه منطقی مذاکرات دیروز تبدیل شد.
به شرایط امریکا جواب نداد
رئیس جمهور در افتتاحیه جلسه عمومی این مجمع - که قبلاً ششمین دوره متوالی است - در مورد توسعه مجتمع سوخت و انرژی روسیه(FEC) صحبت کرد. این بخش از اقتصاد که دارای یک پایه فناوری ملی است، همه نیازهای دولت را برآورده می کند. با وجود تحریم ها، همکاری های بین المللی - با ترکیه و چین - در حال گسترش است. و همچنین با عراق، یکی از کشورهای نفت خیز خاورمیانه. این را محمد السودانی تأیید کرد که این اولین سفر او به مسکو به عنوان نخست وزیر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала