قوای مسلح اوکراین طی یک روز حدود 360 تن را از دست داده اند

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходная артиллерийская установка "Гиацинт-С" артиллерийского подразделения ЦВО работает по позициям ВСУ
Самоходная артиллерийская установка Гиацинт-С артиллерийского подразделения ЦВО работает по позициям ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2023
عضو شوید
قوای مسلح اوکراین در دو جهت بیش از 360 نظامی و چندین وسیله نقلیه را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه گزارش داد، نیروهای اوکراینی روزانه حدود 360 سرباز را در مسیرهای دونتسک و دونتسک جنوبی از دست دادند و قطعات روسی چهار حمله دشمن را دفع کردند.
در جهت دونتسک، گروه سربازان "وستوک" (جنوبی) همراه با نیروهای هوانوردی، توپچی و سیستم های شعله افکن سنگین، دو حمله دشمن را در منطقه کلشچفکا دفع کردند. علاوه بر این، در مناطق کوردیوموفکا و اندریفکا، نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای اوکراینی شکست خورد.
طبق گزارشات این وزارتخانه: "تلفات دشمن در این راستا 165 نفر از نظامیان اوکراینی کشته و مجروح، دو وسایط زرهی جنگی و سه وسایط نقلیه بوده است."
Украинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اوکراین در دونتسک و زاپوروژیا 150 سرباز خود را از دست داد
در جهت جنوب دونتسک، سربازان گروه "وستوک" به همراه هوانوردی ارتش و توپچی، دو حمله گروه‌های تهاجمی گروه 127 دفاع سرزمینی را در منطقه پریوتنویه و منطقه زاپروژیا دفع کردند و نیروهای اوکراینی‌ شکست خوردند.
در این مسیر بیش از 200 نیروهای اوکراینی کشته و رخمی شده اند. علاو بر این دو وسیله نقلیه و همچنین یک دستگاه توپ‌انداز دی-20 از سوی نیروهای روسی نابود شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала