امریکا حین شکست اوکراین مجبور به استعمال تسلیحات سایبری علیه روسیه خواهد شد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Белого дома в Вашингтоне, США
Здание Белого дома в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
عضو شوید
شورای امنیت روسیه: ممکن است عدم موفقیت قوای مسلح اوکراین ایالات متحده را به استفاده از سلاح های سایبری علیه فدراسیون روسیه وادار کند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ خراموف معاون منشی شورای امنیت روسیه گفت: شکست قوای اوکراین ممکن است ایالات متحده را به استفاده از تسلیحات سایبری تعرضی علیه روسیه وادار کند؛ اولگ خراموف، معاون منشی شورای امنیت روسیه گفت: تمایل غرب برای تحمیل شکست استراتژیک به فدراسیون روسیه، احتمال درگیری سایبری جهانی را افزایش می دهد .
خراموف گفت: "عدم کارایی نیروهای مسلح اوکراین ممکن است داغداران را به استفاده از سلاح های تهاجمی سایبری امریکا برای آسیب رساندن به دولت و نظام نظامی و سیستم اقتصادی روسیه وادار کند".
خراموف در پاسخ به سوالی درباره واکنش احتمالی روسیه به تهاجم سایبری گفت: "این مسیری است که برای ایالات متحده و متحدانش از نظر پیامدهای آن غیرقابل پیش‌بینی است".
وی همزمان گفت: "خواست امریکا برای تحمیل شکست استراتژیک به روسیه، احتمال درگیری سایبری جهانی را افزایش می‌دهد".
به گفته خراموف، واشنگتن توانایی انجام حملات سایبری را در قانون بودجه دفاع ملی 2023 گنجانده است.
وی خاطرنشان کرد که "در مقایسه با سال‌های 2021 و 2022، هزینه‌های امنیت سایبری ایالات متحده به میزان قابل توجهی افزایش یافته است"، امریکایی‌ها "روسیه را با "پایگاه‌های سایبری" خود از جمله "مراکز تعالی، مراکز واکنش مشترک و سایر ساختارهای مشابه" احاطه کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала