نتانیاهو: شهر "شیطانی" غزه را ویران خواهیم کرد

© AP Photo / Abir SultanПремьер-министр Израиля Биньямин Нетаньяху во время заседания кабинета нового правительства в Иерусалиме
Премьер-министр Израиля Биньямин Нетаньяху во время заседания кабинета нового правительства в Иерусалиме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2023
عضو شوید
نخست وزیر اسرائیل: اسرائیل "مرحله تهاجمی" را به غزه آغاز کرد که "بی قید و شرط و بدون وقفه تا رسیدن به اهداف ادامه خواهد یافت".
به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر اسرائیل می گوید ما در حال وارد شدن به جنگی طولانی و دشوار هستیم که حمله حماس بر ما تحمیل کرده است. وی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: مرحله اول در حال حاضر به پایان می رسد، اکثر نیروهای دشمن که به خاک ما نفوذ کرده اند منهدم شده اند.
نتانیاهو افزود: ما امنیت شهروندان اسرائیلی را باز می‌گردانیم و پیروز می‌شویم.
آویچای آدرای، نماینده نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) به زبان عربی از ساکنان نوار غزه درخواست کرد تا به دلیل عملیات علیه حماس این مناطق را تخلیه کنند.
شب قبل، نخست وزیر از ساکنان خواست فوراً نوار غزه را ترک کنند، زیرا ارتش "در همه جا با تمام قوا" عملیات خواهد کرد.
او حمله به اسرائیل را بی سابقه خواند و اطمینان داد که این "روز سیاه" "انتقام خواهد شد".
او وعده داد: "همه مکان‌هایی که حماس در این شهر شیطانی دارد، همه مکان‌هایی که حماس در آن مخفی شده و فعالیت می‌کند، ما آنها را به ویرانه تبدیل خواهیم کرد".
صبح روز پس از آغاز حمله حماس، نتانیاهو گفت که این کشور "در وضعیت جنگ است، نه یک عملیات نظامی". ارتش اسرائیل در پاسخ به این حمله عملیات شمشیرهای آهنین را آغاز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала