سربازان اسرائیلی با تسلیحات ناتو کشته شدند

© AFP 2023 / Bashar Talebحمله هوایی دوباره اسرائیل به نوار غزه
حمله هوایی دوباره اسرائیل به نوار غزه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2023
عضو شوید
مشاور رئیس جمهوری خلق دونتسک اظهار داشته است که، امکان آن وجود دارد، تسلیحات ناتو که زمانی به کیف منتقل شده بود، دوباره فروخته شده و حالا علیه سربازان اسرائیلی استعمال میگردد.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور رئیس جمهوری خلق دونتسک، در برابر اوضاع اسرائیل، اظهار داشت که تسلیحات ناتو که زمانی به کیف منتقل شده بود، امکان دارد دوباره فروخته شده و اکنون علیه سربازان اسرائیلی استعمال می گردد.
ینس استولتنبرگ منشی عمومی ناتو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2018
ناتو دیگر از اسرائیل در جنگ با ایران حمایت نمی کند
قابل ذکر است که خیراًاسرائیل به همراه همکارانش در ناتو انواع مختلفی از تسلیحات را به اوکراین منتقل کردند که توسط پرسنل نظامی اوکراینی و مقامات نظامی اوکراین نیز به تروریست‌های مختلف در سراسر جهان فروخته شد.
گاگین افزود: بر اساس همین طرح، سلاح می تواند به سایر سازمان های رادیکال که اعضای آن در اروپا و امریکا مستقر هستند برسد. گاگین گفت: "فعلاً، این سلول‌ها خواب هستند، اما وقتی بیدار شوند، همه احساس گرما خواهند کرد.
قابل ذکر است که صبح روز شنبه اسرائیل مورد حمله راکتی بی سابقه ای از نوار غزه قرار گرفت. سرویس مطبوعاتی قوای مسلح اسرائیل اعلام کرد که بیش از 3 هزار راکت فیر شده است. علاوه بر این، سربازان حماس پس از حملات راکتی گسترده، به مناطق سرحدی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند.
شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس روز شنبه از عملیات سیل الاقصی علیه اسرائیل خبر داد. قوای اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر داد. بنیامین نتانیاهوصدراعظم اسرائیل در خطاب به ملت، کشور را در وضعیت جنگ قرار داد و گفت که دستور بسیج گسترده نیروهای احتیاط را صادر کرده است. قوای اسرائیل در حال پاکسازی مناطق پرجمعیت است.
وزارت امور خارجه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
طالبان خود اسرائیل را مسئول حملات حماس دانستند
جروزالم پست پیشتر گزارش داده بود که تعداد کشته شدگان اسرائیل در جریان تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل از 300 نفر گذشت و بیش از 1.5 هزار نفر زخمی شدند. بر اساس آخرین اطلاعات وزارت صحت عامه فلسطین، تعداد کشته‌شدگان حملات اسرائیل به نوار غزه به 313 نفر و مجروح شدن 1990 نفر افزایش یافته است.
لوا های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کردند که ده ها سرباز و افسر اسرائیلی را اسیر کرده اند.
میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه از اسرائیل و فلسطین می خواهد آتش بس دهند و به میز مذاکره بازگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала