کارشناس اسرائیلی: ما برای این کار آماده نبودیم

© AFP 2023 / Mohammed AbedРакеты, выпущенные из города Газа в сторону Израиля, 7 октября 2023 г
Ракеты, выпущенные из города Газа в сторону Израиля, 7 октября 2023 г - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
عضو شوید
جنرال بازنشسته اسرائیلی می‌گوید، فلسطینی ها تلاش کردند ما را فریب دهند و تدارکات را از ما پنهان کنند و ظاهراً موفق شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر میر الران، جنرال بازنشسته و محقق ارشد موسسه مطالعات امنیت ملی در دانشگاه تل آویو در مورد حمله حماس می‌گوید، "ما برای این کار آماده نبودیم".
این کارشناس افزود: فلسطين مدت ها در حال آماده سازی برای این عملیات بوده است.
وی خاطرنشان کرد: آنها سعی کردند ما را فریب دهند و تدارکات را از ما پنهان کنند و ظاهراً موفق شدند. این به شما نشان می دهد که اینجا در خاورمیانه هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. حتی چیزهایی که نمی توانستید پیش بینی کنید.
Президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган принимает присягу после победы на выборах в парламенте Анкары (3 июня 2023). Турция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
اردوغان به اسرائیل و فلسطین: اوضاع را تشدید نکنید
قابل یادآوری است که گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین روز شنبه از عملیاتی در برابر اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که 5000 موشک شلیک کرده است. نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین در برابر حماس در نوار غزه خبر دادند.
یواو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از تجمع گسترده نیروهای ذخیره در پس زمینه شلیک موشک های بی وقفه از نوار غزه و نفوذ شبه نظامیان به خاک اسرائیل خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала