ارتش اسرائیل از حمله هوایی به ساختمان های چند طبقه در نوار غزه خبر داد + ویدیو

© AP Photo / Hatem MoussaСтолп дыма над Газой в результате ответной атаки Израиля 7 октября 2023 года
Столп дыма над Газой в результате ответной атаки Израиля 7 октября 2023 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
عضو شوید
ارتش رژیم صهیونیستی از حمله هوایی به دو ساختمان بلندمرتبه در نوار غزه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروی هوایی کشور روز شنبه به دو ساختمان بلند در مرکز غزه که توسط شبه نظامیان حماس مورد استفاده قرار می گرفت، حمله کرد.
پیشتر ارتش اسرائیل گزارش داده بود که نیروی هوایی اسرائیل 17 هدف نظامی و 4 مرکز فرماندهی شاخه نظامی حماس در نوار غزه را مورد حمله قرار داده است.
ارتش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: "جنگنده‌های اسرائیلی زیرساخت های نظامی دو ساختمان چند طبقه‌ای را که توسط جنگجویان بلندپایه حماس برای فعالیت های تروریستی مورد استفاده قرار می گرفت، مورد حمله قرار داد".
ارتش خاطرنشان کرد که حماس عمداً در میان خانه های مسکونی در غزه، پایگاه های نظامی قرار داده است. "قبل از حمله، ارتش اسرائیل به ساکنان ساختمان هشدار داده بود تا بتوانند تخلیه شوند".
تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
چندرسانه ای
تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل + داده نمایی
صبح روز شنبه اسرائیل مورد حمله موشکی بی سابقه ای از نوار غزه قرار گرفت. سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرد که رادیکال ها 3 هزار موشک پرتاب کردند. علاوه بر این، ده ها شبه نظامی به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کرده اند. ارتش اسرائیل در حال پاکسازی مناطق پرجمعیت است و وضعیت اضطراری در سراسر کشور اعلام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала