آغاز کار رزمی موشک بیش‌اَبَرصوت "سرمت" در آینده ای نزدیک

© © Screenshot: Ministry of Defence of the Russian FederationПроведение бросковых испытаний новой российской межконтинентальной баллистической ракеты "Сармат"
Проведение бросковых испытаний новой российской межконтинентальной баллистической ракеты Сармат - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: تنها رویه های بوروکراتیک در کار روی سرمت باقی مانده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه در واقع کار روی سرمت را تکمیل کرده است، اما ما باید رویه های بوروکراتیک را تکمیل کنیم، ما این کار را در آینده نزدیک انجام خواهیم داد.
The launch of the Sarmat superheavy thermonuclear armed intercontinental ballistic missile from the Plesetsk launch site in the Arkhangelsk Region - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
آغاز جا به جایی راکت بالستیک قاره پیمای بیش اَبَرصوت "سرمت" در روسیه
پوتین در مجمع والدای گفت: "ما در واقع کار روی موشک فوق سنگین سرمت را به پایان رسانده ایم. پرسش این است که ما باید برخی از رویه‌ها را صرفاً اداری و بوروکراتیک انجام دهیم".
وی افزود: سرمت در آینده نزدیک به انجام وظیفه رزمی خواهد رسید.
گفت پوتین: "(ما نیاز داریم) به تولید انبوه آنها و قرار دادن آنها در وظیفه رزمی قرار داریم. و به زودی این کار را خواهیم کرد".
پوتین افزود: "به عنوان یک قاعده، کارشناسان می گویند، که این یک سلاح جدید است و شما باید مطمئن شوید که کلاهک ویژه بدون شکست کار می کند".
یادآوری می کنیم، که موشک روسی سرمت (RS-28 Sarmat) با سرعت سیر 20.7 ماخ، در دسته‌بندی بیش‌اَبَرصوت جای می‌گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала