پوتین: امریکا پول بیشتری برای حمایت از اوکراین چاپ خواهد کرد

© Sputnik / Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время рабочей встречи с председателем правительства РФ Михаилом Мишустиным в Кремле
Президент РФ Владимир Путин во время рабочей встречи с председателем правительства РФ Михаилом Мишустиным в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه شکی ندارد که ایالات متحده پول بیشتری برای حمایت از اوکراین چاپ خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جلسه باشگاه بین‌المللی گفتگوی والدای گفت، در ایالات متحده، مشکل حمایت از اوکراین به مشکلات بودجه مربوط می شود، اما در نهایت پول پیدا می شود و بیشتر چاپ می شود.
پوتین در مورد حمایت این کشورها از اوکراین در درگیری ها گفت: "البته مشکلاتی وجود دارد، و این مشکلات برای آنها قابل درک و معلوم است. اگر در ایالات متحده، همانطور که شما گفتید، مشکلی وجود دارد، بیشتر جنبه تخنیکی دارد. خوب، سیاسی- تخنیکی، که شامل این واقعیت است که مشکلاتی با بودجه، بار بدهی بزرگ وجود دارد."
Президент РФ Владимир Путин принял участие в заседании клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2023
پوتین: ما با کار ساختن یک دنیای جدید روبرو هستیم/ برگزیده ای سخنان 4 ساعته ای پوتین + ویدیو
به گفته وی، ایالات متحده باید بودجه خود را متعادل کند.
پوتین گفت: "سوال این است که با چه چیزی تعادل برقرار کنند. یا با تامین سلاح به اوکراین و کاهش هزینه‌های بودجه، یا با کاهش هزینه‌های اجتماعی. اما هیچ‌کس نمی‌خواهد هزینه‌های اجتماعی را کاهش دهد، به‌ویژه به نظر می‌رسد که این امر موقعیت احزاب مخالف را تقویت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала