تمرینات مشترک نیروهای هوایی روسیه با نیروهای ویژه سوریه + ویدیو

© Sputnik / Press Service of the Russian Ministry of Defence  /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа вертолетов Ми-35 в ходе специальной военной операции
Боевая работа вертолетов Ми-35 в ходе специальной военной операции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2023
عضو شوید
پرسنل نظامی بیش از 1500 پرش در صحرای ولایت حلب و همچنین در مناطق کوهستانی ولایت لاذقیه و بر فراز دریای مدیترانه انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای هوایی روسیه با پشتیبانی هلیکوپترهای تهاجمی تمرینات مشترک با نیروهای ویژه سوریه انجام دادند. وزارت دفاع روسیه این خبر را در وب سایت خود گزارش کرده است.
تصاویر منتشر شده توسط این وزارت نشان می دهد که شب و روز نیروهای ویژه سوریه از ارتفاعات مختلف فرود می آیند. خاطرنشان می شود که مانور کنترول بخش آموزش هوایی به رهبری مربیان روسی با پرسنل نظامی لشکر 25 نیروهای ویژه ارتش عربی سوریه انجام شد.
به گفته این وزارتخانه، فرود توسط هواپیمای نظامی و هوانوردی ارتش نیروهای هوایی روسیه انجام شده است. در این تمرینات، پرسنل نظامی بیش از 1500 پرش در صحرای ولایت حلب و همچنین در مناطق کوهستانی ولایت لاذقیه و بر فراز دریای مدیترانه انجام دادند.
Прохожие переходят улицу у перегороженной Красной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2023
کرملین: استراتژی غرب برای مبارزه "تا آخرین اوکراینی" از بین نرفته است
خاطرنشان می شود در این تمرینات، سربازان ارتش سوریه برای اولین بار در تاریخ ارتش عربی سوریه، فرود دسته جمعی شبانه از یک فروند هواپیمای ایل-76 نیروی هوایی روسیه را با سقوط آزاد توسط پراشوت سیستم های "Arbalet-2" از ارتفاع 5000 متری با استفاده از دستگاه های دید در شب تمرین کردند.
پیشتر وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که نیروهای هوایی روسیه بیش از 1500 پرتاب موشک فضایی و موشک بالستیک را از ابتدای سال 2023 ردیابی کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала