پوتین: کسانی که دارایی های دیگران را به چنگ شان می گیرند خیلی باهوش نیستند

© Sputnik / Mikhail Metzel/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای گرفتن دارای های برخی کشورها از سوی برخی کشورهای دیگر گفت: کسانی که دارایی های دیگران را به چنگ شان می گیرند خیلی باهوش نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی المپیاد بین المللی امنیت مالی که در قلمرو فدرال سیریوس، هم مرز با سوچی برگزار می شود، گفت: "موقعیت هایی که دارایی های تان را دیگران تصاحب می شود در دنیای مدرن اتفاق می افتد، کسانی که چنین اقداماتی را انجام می دهند ظاهراً خیلی باهوش نیستند".
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2023
پوتین: ساخت جهان چند قطبی حتمی است
پوتین در جریان سخنرانی خود درباره پروژه مشترک شماری از بانک های مرکزی در آسیا و خاورمیانه صحبت کرد، که به آنها امکان انتشار و مبادله ارزهای دیجیتال را می دهد.
پوتین گفت: "یعنی هیچ شخص سومی هیچ فرصتی برای سوء استفاده یا دخالت در پرداخت ها را ندارد. ازآن میان برای نمونه، بسته کردن یک تراکنش، توقیف حساب‌ها، تصاحب پول یا دارایی‌های دیگران و این متاسفانه در دنیای مدرن اتفاق می افتد. اینجا افراد خیلی جوانی نشسته اند. اما می‌توانم به شما بگویم که بزرگسالان، کاکاها و عمه‌های با اعتماد به نفس، که ظاهراً باهوش نیستند، اگر مرتکب چنین کارهای اشتباهی شوند که در نهایت به خود آسیب می‌رسانند، که این کار را انجام می‌دهند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала