خنثی سازی بمب های خوشه‌ای با روبات های ویژه + ویدیو

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر Специалисты Международного противоминного центра ВС РФ во время разминирования территории прилегающей к дороге в Мариуполе
Специалисты Международного противоминного центра ВС РФ во время разминирования территории прилегающей к дороге в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2023
عضو شوید
سربازان قوای مسلح روسیه در مورد استفاده از روبات های ویژه برای پاکسازی مین ها صحبت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده سربازان بخش حفاری تانک‌ اول گارد ارتش روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، نیروهای اوکراینی از راه دور مناطق پرجمعیت در نزدیکی خط تماس در جمهوری خلق دونتسک را با مهمات خوشه‌ای ماین گذاری می‌کنند.
فرمانده افزود: "این یک قطعه منفجر نشده از بمب‌های خوشه‌ای است. دشمن در حال انجام گلوله باران شدید منطقه مسکونی می‌باشد که در آن غیرنظامیان زندگی می کنند. در نتیجه، در هنگام شلیک، بخشی از بمب‌های خوشه‌ای که منفجر نشدند به زمین افتاده و بدون انفجار باقی ماندند."
برای پاکسازی چنین مناطق، پرسنل نظامی از روبات های مخصوص مین پاکی استفاده می کنند.
این فرمانده همچنین خاطرنشان کرد که عناصر پر از قطعات و فیوزها یک تهدید کننده هستند، زیرا در صورت لمس کردند می توانند منفجر شوند. به این ترتیب، مناطق مسکونی پرجمعیت مین گذاری شده و در نتیجه تهدیدی برای جمعیت غیرنظامی ایجاد می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала