کاخ سفید زمان اعلام بسته ای کمکی جدید برای اوکراین را مشخص کرد

© Photo / U.S. Air Force / Roland BalikПогрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2023
عضو شوید
هماهنگ کننده پیوندهای راهبردی کاخ سفید گفت: ایالات متحده ممکن است بسته کمک جدیدی را در هفته های آینده به اوکراین اعلام کند.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی، هماهنگ کننده پیوندهای راهبردی کاخ سفید روز سه شنبه گفت، که ایالات متحده قصد دارد در هفته های آینده بسته ای کمکی جدیدی را برای اوکراین اعلام کند.
وی در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت: "ما می‌توانیم هر دو هفته یک‌بار به اوکراین کمک کنیم و فکر می‌کنم در هفته‌های آینده شاهد تداوم آن خواهیم بود".
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2023
درونمایه ای کمک نظامی امریکا به اوکراین
کربی تاکید کرد، که ایالات متحده باید از هرگونه درگیری با ادامه کمک به کیف اجتناب کند و بنابراین دولت امریکا روی کنگره برای موافقت با بودجه اضافی برای کمک به اوکراین حساب باز کرده است.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره فرستادن جنگ افزارها به اوکراین فرستاده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала