همایش چهار هزار نفری در برلین بر ضد پشتیبانی از اوکراین + ویدیو

© AP Photo / Markus SchreiberПолицейские рядом с Главной рождественской елью у Бранденбургских ворот, у которой экоактивисты из организации "Последнее поколение" отпилили верхушку
Полицейские рядом с Главной рождественской елью у Бранденбургских ворот, у которой экоактивисты из организации Последнее поколение отпилили верхушку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2023
عضو شوید
چهار هزار نفر در اعتراض به پشتیبانی از کیف در برلین تظاهرات کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی پولیس برلین به اسپوتنیک گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در راهپیمایی اعتراضی در پایتخت آلمان در برابر فرستادن جنگ افزار به اوکراین برای کنارگیری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شرکت کردند.
پولیس گفت: "برپایه ای برآوردهای نخستین، نزدیک به چهار هزار نفر در راهپیمایی اعتراضی شرکت کردند. 350 نفر در برابر این اقدام بیرون آمدند و هیچ دخالتی در راهپیمایی نداشتند.
پولیس تصریح کرد، که در زمان راهپیمایی در سطح شهر تنها چند مورد درگیری لفظی رخ داده است.
نزدیک به 230 مامور پولیس به دلیل چندین اقدام مختلف در سطح شهر وارد اجرای قانون شدند.
این راهپیمایی که از میدان مقابل کلیسای جامع برلین آغاز شد، توسط فعالان نزدیک به حزب راستگرای آلترناتیو برای آلمان (AfD) و جنبش Querdenker که قبلاً با اقدامات دولت برای مبارزه با ویروس کرونا مخالفت کرده بود، اعلام شد. این پوپولیست جناح راست تلقی می شود و چندین سازمان رادیکال راست را متحد می کند، مانند پگیدا.
راهپیمایان خواستار انتخاب دوباره ای دولتی هستند که به زعم آنها در سیاست انرژی مرتکب اشتباهاتی شده و اقدامات نامناسبی برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است. معترضان همچنین خواستار پایان دادن به حمایت نظامی از کیف هستند و خواستار راه حل دیپلماتیک برای درگیری در اوکراین و از سرگیری روابط دوستانه با روسیه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала