شتاب ایده قطع کمک به اوکراین در غرب

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги с символикой Евросоюза у здания Еврокомиссии в Брюсселе
Флаги с символикой Евросоюза у здания Еврокомиссии в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2023
عضو شوید
در غرب فاش کردند که ایده ای قطع کمک به اوکراین در اتحادیه اروپا شتاب قدرتمندی پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، گابی هینسلیف، روزنامه‌نگار گاردین می‌نویسد، که کشورهای غربی به طور فزاینده‌ای به این فکر می‌کنند که به این شدت پول و تسلیحات اوکراین را برای عملیات‌های نظامی متوقف کنند.
در این مقاله آمده است: "این ایده که ما نمی توانیم به پشتیبانی از اوکراین ادامه دهیم، در حال افزایش است".
Флаг Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
وحشت در فرانسه از طرح جدید اتحادیه اروپا پیرامون اوکراین
به گفته هینسلیف، مبادله برابری بین کشورهای اروپایی و اوکراین وجود داشت، زیرا آنها تمایل داشتند با روسیه به صورت نظامی مقابله کنند، اما بدون اینکه نیروهای خود را به خطر بیندازند.
این روزنامه نگار خاطرنشان کرد: به همین دلیل، رهبری کشورهای غربی دسته چک های خود را بیرون آوردند و مشارکت اوکراین در درگیری نظامی را تامین مالی کردند.
به گفته هینسلیف، این یک معامله ناگفته با کی یف بود، اما اکنون به نظر می رسد که با سخت شدن روزگار در خطر فروپاشی قرار دارد.
او خلاصه کرد: "البته اگر این بهایی برای صلح در اروپا باشد، می‌توانیم یک زمستان افزایش قیمت گاز را تحمل کنیم. اما اکنون با زمستان دومی مانند این روبرو هستیم".
پیش از این، کنگره با بودجه موقت ایالات متحده موافقت کرد تا از وقفه در بودجه دولت جلوگیری شود. این سند شامل کمک به اوکراین نمی شد. با شروع سال مالی جدید از اول اکتوبر، اعتبارات نیاز به اقدام قانونی دارد. وزارت امور خارجه همچنین مجبور شد پروژه های قرارداد بلندمدت با کیف را به دلیل عدم کمک مورد توافق کنگره متوقف کند. افزون بر این، در ایالات متحده، قانون Lend-Lease که توسط جو بایدن، رئیس کاخ سفید در 9 می 2022 برای تامین تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین تصویب شده بود، منقضی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала