- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی یک پهپاد اکراینی در پیرامون بریانسک

© Sputnik / Mikhail Fomichev /  مراجعه به بانک تصاویر Пуск ракеты зенитно-ракетным комплексом "Панцирь-С"
Пуск ракеты зенитно-ракетным комплексом Панцирь-С  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2023
عضو شوید
پدافند هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را بر فراز پیرامون بریانسک در جریان روز سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد از نوع اوکراینی را بر فراز منطقه بریانسک سرنگون کردند.
Зенитный ракетный комплекс Бук М3 ведет стрельбу по украинским объектам военного управления и энергетики - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
سرنگونی 9 گلوله میلرز اوکراین در پیرامون بلگورود
در بیانیه ای وزارت دفاع روسیه آمده است: "در 3 اکتوبر، نزدیکای ساعت 15:00 به وقت مسکو، تلاش دیگری از سوی رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی از سوی یک پهپاد نوع هواپیما به اشیاء در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد.این هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی از سوی سامانه های پدافند هوایی بر فراز منطقه بریانسک نابود شد".
در همین حال، الکساندر بوگوماز فرماندار این منطقه گفت، که در نتیجه نابودی پهپاد بر فراز منطقه استارودوب در پیرامون بریانسک تلفات جانی نداشته است.
بوگوماز در کانال تلگرامی خود نوشت: "یک هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما بر فراز منطقه شهرداری استارودوب از سوی نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع روسیه نابود شد و تلفات جانی و مالی نداشت. وی با اشاره به اینکه خدمات عملیاتی در محل در حال انجام است از یگان های پدافند هوایی سپاسگزاری کرد".
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش پهپادی اوکراین بر مناطق روسیه افزایش پیدا کرده و روزانه ده ها پهپاد اوکراین از سوی پدافندهای نیروی هوایی روسیه از بین برده می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала