کلوپ ویدیو

حقیقت ناخوشایند در مورد زره بدن امریکایی فاش شد + ویدیو

© Photo / Kalashnikov MediaАвтоматы АК-12 и АК-15
Автоматы АК-12 и АК-15 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2023
عضو شوید
روستخ: "تروفی" زره بدنه (جلیقه های ضد گلوله) ساخت امریکا، به راحتی توسط گلوله کلاشینکف قابل نفوذ است.
به گزارش اسپوتنیک، زره بدن اسیر شده سربازان اوکراینی، ساخت ایالات متحده، به راحتی توسط یک گلوله از یک تفنگ تهاجمی کلاشینکف با یک فشنگ 7.62 x 39 نفوذ می کند، اگرچه برای مقابله با گلوله های بسیار قدرتمندتر 7.62 در 51 طراحی شده است، همانطور که از شرح زیر است.
ویدئویی از گلوله باران یک جلیقه ضد گلوله در یک زمین تمرین که توسط شرکت دولتی Rostec منتشر شده است، کارآیی این ان جلیقه را نمایش میدهد.
این ویدئو که به عنوان بخشی از پروژه جدید شرکت دولتی "کراش ما" ایجاد شده است، آزمایش های مقایسه ای سه زره بدن را نشان می دهد: یک زره ارزان قیمت در بازار، یک زره داخلی جدید "Obereg" و یک امریکایی که توسط پرسنل ارتش اوکراین استفاده می شود. زره کامل بدن، کلاس حفاظتی Br5.
نمونه آمریکایی کمترین مقاومت را نشان داد، به راحتی توسط یک گلوله استاندارد از به اصطلاح کارتریج متوسط ​​7.62 برای یک تفنگ تهاجمی کلاشینکف 39 نفوذ کرد، در حالی که دو نمونه دیگر آن را به تاخیر انداختند.
ویدئوی Rostec به وضوح در حرکت آهسته نشان می دهد که چگونه یک گلوله AK به یک مدل امریکایی نفوذ می کند و محافظت زرهی کافی را حفظ می کند و همچنان در یک ژل بالستیک شفاف واقع در پشت جلیقه حرکت می کند و بدن انسان را شبیه سازی می کند. می توان مشاهده کرد که هسته گلوله سخت شده، موج ضربه ای گسترده ای را در ژل پخش می کند که معادل یک حفره زخم موقت ضربان دار در بدن انسان است. در همان زمان، صفحه زرهی یک زره بدن امریکایی نشان می دهد که باید در برابر اصابت گلوله تفنگ بسیار قوی تر از یک فشنگ 7.62 x 51 میلی متر مقاومت کند.
همانطور که پاول پاولنکو، مدیر کل شرکت Oktava (بخشی از Rostec)، که "Amulets" روسی را تولید می کند، توضیح داد، صفحه زره بدن آمریکایی که در واقع در ایالات متحده تولید می شود، برای کارتریج Win .308 طراحی شده است، اما بدون هسته جامد.

پاول پاولنکو گفت: سعی کردیم با مهمات داخلی استاندارد 7.62 در 39 که هسته محکمی دارد شلیک کنیم، گلوله در بدنه صفحه و هسته باقی مانده، همانطور که دیدیم بسیار راحت عبور کرد و در واقعیت جنگ و در مواجهه با مهمات ما حرفی برای گفتن ندارد.

وی افزود: آنچه در آزمایشات اتفاق افتاد دقیقاً همان چیزی است که در مشخصات صفحه ذکر شده است - باید گلوله 7.62 در 51 بدون هسته را متوقف کند، اینها استانداردهای مختلف صدور گواهینامه است.
مدیر کل شرکت اوکتاوا تصریح کرد که زره بدنه امریکایی از منطقه عملیات نظامی ضبط شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала