افزایش صادرات بی حد تسلیحات نظامی آلمان به اوکراین

© Sputnik / Sergey Averin /  مراجعه به بانک تصاویر Осколочно-фугасные снаряды для гаубицы Д-20 перед началом работы по позициям ВСУ на Украине
Осколочно-фугасные снаряды для гаубицы Д-20 перед началом работы по позициям ВСУ на Украине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2023
عضو شوید
صادرات نظامی آلمان به اوکراین در طول سال چهار برابر افزایش یافته و به 3.3 میلیارد یورو رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت اقتصاد آلمان در وب سایت خود گزارش داده است که از ابتدای سال جاری مجوز صادرات محصولات نظامی آلمان به اوکراین به ارزش عمومی 3.3 میلیارد یورو صادر شده است که چهار برابر بیشتر از ارقام سال گذشته است که کیف را به مشتری اصلی صنایع دفاعی آلمان تبدیل می کند.
Здание Бундестага в центре Берлина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
معاون سابق بوندستاگ: عرضه بی پایان تسلیحات و پیروزی نظامی برای اوکراین به پایان رسیده است
در این بیانیه آمده است: "در سه ماهه اول سال، مجوزهای به مبلغ 3.3 میلیارد یورو (برای صادرات تسلیحات به کیف) صادر شد. در مدت مشابه در سال 2022، این مبلغ به 775 میلیون یورو رسید."
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". کرملین تاکید کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تاثیر منفی خواهد داشت.
لاوروف همچنین اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارند، از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها می باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала