قوای مسلح اوکراین دیگر وجود ندارند

© AP Photo / Gregory SmithБывший американский морпех-разведчик, инспектор ООН по вооружениям в Ираке Скотт Риттер. Архивное фото
Бывший американский морпех-разведчик, инспектор ООН по вооружениям в Ираке Скотт Риттер. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2023
عضو شوید
ایالات متحده آنچه را که با توجه به مانور روسیه در کیف آغاز خواهد شد، فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ایالات متحده طی مصاحبه ای با وبلاگ نویس Cyrus Janssen گفت، در شرایطی که قوای مسلح اوکراین توانایی رزمی خود را از دست داده اند، دولت اوکراین ممکن است در نتیجه فشار نظامی روسیه سقوط کند.
روسیه نیاز ندارد که سلیتر را تا اخیر فشار بدهد. برعکس، لازم است فشار نظامی تدریجی بر اوکراین اعمال شود و در نتیجه باعث فروپاشی سیاسی در این کشور گردد. این باعث طولانی شدن درگیری خواهد شد، اما این کارشناس پیشنهاد کرد که نتیجه حاصل خواهد شد.
افسر سابق اطلاعاتی خاطرنشان کرد که قوای مسلح اوکراین فعلاً کاملاً شکست خورده اند و عملاً به عنوان عاملی در میدان جنگ وجود ندارند. ریتر معتقد است که اکنون به روسیه بستگی دارد که تعیین کند چه روشی را برای پایان دادن به خصومت ها انتخاب خواهد کرد.
Реактивная система залпового огня (РСЗО) БМ-21 Град - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
حملات گسترده ارتش روسیه به قوای مسلح اوکراین
برای چهارمین ماه است که قوای اوکراین تلاش می کند تا در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیا پیشروی کند و کندک های آموزش دیده در کشورهای ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد بفرستد. به گفته ولادیمیر پوتین، در این مدت او نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد. کارشناسان نظامی غربی به ویژه به اثربخشی مناطق مستحکم روسیه و میادین مین اشاره می کنند که به دلیل آن قوای مسلح اوکراین متحمل خسارات جدی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала