حفاظت سرحدات ایالات متحده مهمتر از کمک به اوکراین است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с ежегодным посланием о состоянии дел в стране и внешней политике США в Вашингтоне
Президент США Джо Байден выступает с ежегодным посланием о состоянии дел в стране и внешней политике США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2023
عضو شوید
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا طی مصاحبه با CBS گفت که منافع ایالات متحده مهمتر از ارائه کمک های اضافی به اوکراین است.
به گزار ش اسپوتنیک، کارتی گفت: "اولویت من امریکا و سرحدات ما است. من از ارائه تسلیحات مورد نیاز اوکراین حمایت می کنم. اما قبل از هر چیز از سرحدات حمایت می کنم."
مک کارتی تاکید کرد که کاخ سفید اکنون بیش از سه میلیارد دالر برای کمک به کیف دارد. وی افزود: اگر مشکلاتی در تخصیص بودجه ایجاد شود، جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آماده بحث در مورد راه حل های احتمالی هستند.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، دیروز قانونی را امضا کرد که توسط کنگرس تصویب شده بود که بر اساس آن، بودجه برای کارهای دولتی برای مدت 45 روز - تا 17 نوامبر - ادامه می یابد. در همان زمان، نویسندگان سند تخصیص بودجه برای نیازهای اوکراین را حذف کردند. خود رئیس دولت قبلاً گفته بود که واشنگتن "تحت هیچ شرایطی" نمی تواند از حمایت کیف دست بردارد.
Здание Палаты представителей Конгресса США в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
مجلس نمایندگان امریکا کوین مک کارتی را به عنوان رئیس جدید انتخاب کرد
شاتدون، یعنی تعلیق دولت فدرال، می تواند از اول اکتوبر آغاز شود اگر کنگرس قبل از آن بودجه جدید را به توافق نرساند. این امر به دلیل اختلاف نظر بین دولت ایالات متحده و قانونگذاران در مورد حجم و اقلام بودجه با مشکل مواجه شد. کاخ سفید جمهوری خواهان را به امتناع از همکاری متهم کرده است و اقلیت جمهوری خواه در سنا و اکثریت مجلس نمایندگان با اقدامات مقامات از جمله در حل بحران سرحدی موافق نیستند.
یکی دیگر از موانع، گنجاندن بودجه برای کمک به اوکراین در بودجه است. بنابراین، چندین نماینده کنگرس قول دادند، تا زمانی که این سند شامل تخصیصی برای رژیم کیف باشد، به تصویب آن رای منفی خواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала