بریتانیا از ترس طیارات Typhoon خود را در پولند جابجا میکند

© AP Photo / Petros Karadjias, PoolIn this Thursday, Sept. 22, 2016, a Typhoon aircraft takes off from RAF, Akrotiri, Cyprus. British air forces for a mission in Iraq. British Tornado and Typhoon aircraft stationed at a U.K. air base in Cyprus are pounding Islamic State targets
In this Thursday, Sept. 22, 2016, a Typhoon aircraft takes off from RAF, Akrotiri, Cyprus. British air forces for a mission in Iraq. British Tornado and Typhoon aircraft stationed at a U.K. air base in Cyprus are pounding Islamic State targets - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2023
عضو شوید
گرانت شاپس وزیر دفاع بریتانیا روز یکشنبه اعلام کرد که کشورش طیارات Typhoonخود را در پولند مستقر خواهد کرد و این قدم را برای دفاع از اوکراین متحد خود در برابر روسیه، توجیه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شاپس در نشست حزب محافظه کار اعلام کرد: "پاسخ به درخواست مربوطه از دوستان پولندی، طیارات Typhoon قوای هوائی ما برای حمایت از متحدمین در ناتو از تهدیدهای در حال افزایش دخالت روسیه، در پولند مستقر خواهند شد".
Акция сторонников евроинтеграции Украины на Площади Независимости в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
بریتانیا وضعیت اجتماعی اوکراین را ناگوار ارزیابی کرد
وی همچنین استقرار این طیارات در پولند در آستانه انتخابات را پیامی روشن در مورد این دانست که بریتانیا از آزادی و دموکراسی نزد همه متحدانش حمایت می کند.
انتخابات پارلمانی در پولند در تاریخ 15 اکتوبر برگزار خواهند شد.
روسیه در سالهای اخیر به فعال شدن بی سابقه ناتو در کنار سرحدات غربی‌اش، هشدار می دهد. این پیمان در حال گسترش این موارد می باشد و آنرا "مهار تجاوز روسیه" نام می دهد. مسکو به دفعات نگرانی خود را در مورد افزایش قوای ناتو در اروپا بیان کرده است. در کاخ کرملین خاطرنشان کرده اند که فدراسیون روسیه هیچکس را تهدید نمی کند، اما اقداماتی که به شکل بالقوه برای منافع آن خطرناک می باشند را بدون توجه رها نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала