امکان استقرار تسلیحات هستوی ناتو در اروپا

© Photo / Public domain/National Nuclear Security Administration / Nevada Site OfficeИспытание термоядерного взрывного устройства в США
Испытание термоядерного взрывного устройства в США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2023
عضو شوید
ناتو: این پیمان اعمال تغییر استقرار تسلیحات هستوی در اروپا را تحت بحث قرار نمی دهد.
به گزارش اسپوتنیک، جسیکا کوکس رئیس بخش سیاسی ناتو در حوزه تسلیحات هستوی طی مصاحبه با رسانه های فنلندی اعلام کرد که ناتو در مورد تغییر محل استقرار پایگاه های دارای تسلیحات هستوی در اروپا، بحثی نمی کند.
آژانس خبریSTT سخنان کوکس را اینگونه نقل می کند: "مسئله اعمال تغییر در استقرار سلاح هستوی امریکایی در اروپا مورد بحث قرار نگرفته است".
Стратегический американский бомбардировщик В-52 Stratofortress - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
پس ضربه استقرار تسلیحات هسته ای در پولند به نفع این کشور نیست
وی تاکید کرده است که ناتو از هیچ کشوری عضو ناتو درخواست پذیرش سلاح هستوی را در خاک خود نکرده است که به عقیده او، در هر صورت می بایست برپایه میل داوطلبانه این کشور باشد. وی افزود که تنها آرزوی ساده به این کار کافی نیست و سایر متحدین در ناتو نیز باید از این ایده حمایت کنند، که چنین انتقال تسلیحات هستوی، امکانات موجود برای مهار را بهبود می بخشند، نه اینکه تنها خطرات جدیدی را ایجاد نمایند.
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
ترامپ از جهان خواست تا از شر تسلیحات هسته ای خلاص شود
بعد از پیوستن فنلند به ناتو در تاریخ 4 اپریل 2023، فرضیه ها در خصوص استقرار احتمالی سلاح هستوی در خاک این کشور همچنان ادامه دارد. به گفته آنتی حیاکیانن وزیر دفاع فنلند، این کشور در حال بررسی اطلاعات و تجربیات سیاسی مربوط به تسلیحات هستوی می باشد و تا زمانی که کشورهای دشمن سلاح هستوی در اختیار دارند، لازم است که ناتو هم تجهیزات مهار هستوی قابل اطمینان و قابل کافی را در دست داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала