کلوپ ویدیو

"مدیریت دروغ می گوید"؛ اسیر قوای مسلح اوکراین دلایل فرار از جنگ را نام برد + ویدیو

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото
Украинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
عضو شوید
یکی از اسیران قوای مسلح اوکراین می‌گوید، سربازان اوکراینی در حال فرار از جنگ هستند، چون می دانند که به مرگ محکوم شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، یک نظامی اوکراینی که اسیر شده است، گفت: در جهت زاپروژیا، ده ها سرباز قوای مسلح اوکراین در حال فرار هستند و متوجه شده اند که درباره وضعیت جبهه به آنها دروغ گفته شده است.
اسیر گفت: "روحیه پایین تر از حد متوسط ​​است. گمان هایی وجود دارد (که قطعات در جنگ کشته خواهد شد)، اما آنها (نمایندگان فرماندهی) به ما اطمینان می دهند، صحبت می کنند و به نوعی موفق می شوند. مردم باقی می مانند. سربازان به آنها اعتماد می کنند، و همه چیز کاملا برعکس اتفاق می افتد."
به گفته او، کسانی که قبلا در جنگ بوده اند و با واقعیت های سخت مواجه شده اند، تصمیم به فرار گرفته اند.
این نظامی اوکراینی افزود: آنها به ما چیزی نگفتند. آنها ( نظامیان) چندین روز مشروبات الکلی (ودکا) نوشیدند، سپس برگشتند، وسایل خود را جمع کردند و رفتند. تعداد آنها به اندازه کافی بود. مطمئناً بیش از ده نفر. شاید حدود 50 نفر. بسیاری از مردم رفتند. آنها از جنگ برمی‌گردند و فرار میکنند. احتمالاً به دلیل این که متوجه شده‌اند که مقامات دروغ می‌گویند: "همه صحبت‌های آنها درست نیست. مردم فکر می‌کنند و می‌فهمند که این فقط یک چرخ گوشت است. شما فقط کشته می‌شوید و تمام."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала