خشم اوکراینی ها از ساخت اردوگاه کار اجباری از سوی زلنسکی

© AP Photo / Yves HermanПрезидент Украины Владимир Зеленский во время саммита НАТО в Вильнюсе, Литва, во вторник, 11 июля 2023 года.
Президент Украины Владимир Зеленский во время саммита НАТО в Вильнюсе, Литва, во вторник, 11 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
عضو شوید
مشاور رئیس جمهور پیشین اوکراین گفت: رئیس جمهور اوکراین یک اردوگاه کار اجباری در اوکراین ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک، الیگ سوسکین مشاور پیشین لئونید کوچما رئیس جمهور پیشین اوکراین در کانال یوتیوب خود گفت، که دولت ولادیمیر زلنسکی در حال انجام اقدامات سرکوبگرانه در برابر مردم اوکراین است.
این کارشناس علوم سیاسی خاطرنشان کرد: "مردم اوکراین پیش از این سلاخی شده اند، همه چیز از آنها گرفته شده است و آنها را مانند گاوهای اردوگاه کار اجباری شماره گذاری کرده اند. در اوکراین آزادی وجود ندارد. زلنسکی برای هیچ آزادی نمی جنگد. یک اردوگاه کار اجباری وجود دارد که مردان در آن زندانی می شوند، آنها همچنین می خواهند زنان را در آنجا بگذارند".
US and Ukrainian notes and coins - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2023
پرداخت 70 درصد هزینه های دولت زلنسکی از سوی غرب
وی از مقام های ارشد رژیم کیف انتقاد کرد، که از کشورهای غربی خواسته اند که اوکراینی ها را پناهنده در نظر نگیرند و بازگشت آنها را به کشورشان تسهیل کنند و همچنین از شهروندان این کشور می خواهند به اوکراین بازگردند و در صفوف نیروهای مسلح اوکراین بجنگند.
مشاور پیشین گفت: "این یک بیانیه کاملاً اشتباه و نادرست است. من حتی فکر می کنم که مجرمانه است".
یادآوری می کنیم، که پیش از این، ناتالیا نائومنکو، رئیس سرویس مهاجرت اوکراین گفته بود، که کیف از اتحادیه اروپا می‌خواهد که برنامه‌هایی برای ادغام اوکراینی‌ها در کشورهای میزبان ایجاد نکند، زیرا آنها پناهنده به شمار نمی روند، بلکه تنها کسانی هستند که مجبور به ترک این کشور شده‌اند.
کمیسیون اروپا اعلام کرد که در مجموع 16 میلیون اوکراینی در چارچوب مکانیسم حفاظت موقت از پناهندگان اوکراینی وارد اتحادیه اروپا شدند، 11 میلیون نفر سپس به کشور خود بازگشتند، یک میلیون نفر به ایالات متحده امریکا، بریتانیا و کانادا رفتند و چهار میلیون نفر در اتحادیه اروپا باقی مانده است. این مکانیسم به شهروندان اوکراین اجازه می دهد تا با استفاده از روشی ساده، خود را در اتحادیه اروپا قانونی کنند، خدمات بهداشتی و آموزشی، دسترسی به بازار کار، مسکن و مزایای اجتماعی را دریافت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала