تظاهرات مخالفان دولت ارمنستان در ایروان

© AP Photo / Sergei GritsСторонники армянской оппозиции блокируют дорогу в аэропорт время протестов в Ереване
Сторонники армянской оппозиции блокируют дорогу в аэропорт время протестов в Ереване - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
عضو شوید
اعتراضات اعلام شده توسط مخالفان در مرکز ایروان آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، اعتراضات اعلام شده توسط مخالفان دولت ارمنستان در میدان جمهوری ایروان آغاز شد.
این اقدام برای ساعت 17:00 به وقت ایروان برنامه ریزی شده بود، اما در ساعت 17:30 در میدان، جمعیت زیادی دیده نمی شود، بیشتر مردم مانند همیشه در نزدیکی ساختمان کابینه وزیران ارمنستان تجمع کرده اند. پولیس این شهر آماده در مقابل ساختمان کابینه وزیران ارمنستان ایستاده اند، آنها به سپر و کلاه امنیتی مجهز شده اند؛ در عقب آنها سربازان نیروهای ویژه هم دیده می شوند.
نیروهای امنیتی در انتهای میدان در حال انجام وظیفه هستند، اما هیچ تلاشی برای بازداشت مخالفان دولت نمی کنند.
A police car in Sweden - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
کلوپ ویدیو
بازداشت دو نفر در راهپیمایی قرآن سوزی در سویدن + ویدیو
در پایان سپتامبر 2020، جنگ در قره باغ کوهستانی از سر گرفته شد. در شب 10 نوامبر، آذربایجان و ارمنستان با پا درمیانی مسکو توافق کردند آتش بس کامل کنند و در مواضع اشغالی باقی بمانند و اسیران و جسدهای کشته شدگان را مبادله کنند. نیروهای نگهبان صلح روسیه اکنون در منطقه از آن میان در دهلیز لاچین جا به جا هستند. سال گذشته، ایروان و باکو با میانجیگری روسیه، ایالات متحده و اتحادیه اروپا، بحث درباره پیمان صلح آینده را آغاز کردند. در پایان ماه می امسال، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان گفت، که ایروان آماده است تا حاکمیت آذربایجان را در داخل مرزهای شوروی، یعنی همراه با قره باغ، به رسمیت بشناسد. در ماه سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که رهبری ارمنستان اساساً حاکمیت آذربایجان بر قره باغ را به رسمیت شناخته است. همانطور که الهام علی اف، رهبر آذربایجان گفت، اگر ایروان موضع خود را تغییر ندهد، آذربایجان و ارمنستان ممکن است پیش از پایان سال قرارداد صلح امضا کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала