بیرون کردن مزدوران زخمی امریکایی از اوکراین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Нашивка на форме военнослужащего батальона НАТО
Нашивка на форме военнослужащего батальона НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2023
عضو شوید
درمانگاه پنتاگون در آلمان پذیرای 14 امریکایی زخمی در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، دیو فیلیپس و اریک اشمیت ستون نویسان نیویورک تایمز گزارش دادند، که درمانگاه پنتاگون در آلمان پذیرش مزدوران امریکایی زخمی در اوکراین را آغاز کرده است.
در این مقاله آمده است: "ارتش ایالات متحده بی سر و صدا درمان زخمیان مزدور امریکایی و دیگر سربازان بیرون کرده از اوکراین را در مرکز پزشکی منطقه ای لندشتول خود آغاز کرده است".
Украинские военнослужащие возле 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
مزدوران امریکایی در اوکراین: وحشت در اوکراین از عراق و افغانستان بیشتر است
همانطور که روزنامه نگاران اشاره کردند، صدها مزدور امریکایی، از آن میان کهنه سربازان، برای جنگ به اوکراین رفته اند.
در این مطلب چنین روشنی انداخته شده است: "شمار نامعلومی از آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، مورد اصابت توپخانه قرار گرفتند، در ماین منفجر شدند، یا در نبرد زخمی شدند. اکنون پنتاگون وارد عمل شده است تا به برخی از آنها همان کمکی را ارائه دهد که به پرسنل نظامی فعال امریکایی ارائه می کند".
این روزنامه نگاران خاطرنشان کرده اند، که 14 امریکایی در درمانگاه نظامی هستند.
یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه بارها اعلام کرده است، که رژیم کی‌یف از مزدوران خارجی به‌عنوان "خوراک توپ" استفاده می‌کند و ارتش روسیه به نابودی آنها در سراسر اوکراین ادامه خواهد داد. کسانی که برای پول می جنگندند، در بسیاری از مصاحبه ها پذیرفتند، که نیروهای مسلح اوکراین اقدامات خود را به خوبی هماهنگ نمی کنند و شانس زنده ماندن در نبردها اندک است، زیرا شدت درگیری با افغانستان و خاورمیانه قابل مقایسه نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала