کلوپ ویدیو

پوتین با قهرمانان منطقه عملیات ویژه نظامی دیدار کرد + ویدیو

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин
Президент России Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2023
عضو شوید
پوتین نبرد ارتش روسیه در نزدیکی اوروژاینی را نمونه ای از شجاعت و قهرمانی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نشستی در کرملین با شرکت کنندگان در نبردهای منطقه عملیات ویژه در جهت اوراژاینی گفت: نبردهای اطراف اوروژاینی یکی از نمونه های نمادین شجاعت و قهرمانی ارتش روسیه است.
پوتین گفت: "بعد از یک سفر دیگر به نیروها، رئیس ستاد کل به من گزارش داد که چگونه جنگیدید، نه تنها شفاهی، بلکه مطالب ویدئویی را نیز نشان داد. البته که این یکی از نمونه های نمادین از شجاعت و قهرمانی است."
او اضافه کرد: که او می داند که در نبرد آنها به این فکر نمی کنند، بلکه به این فکر می کنند که چگونه "به معنای جنگی کار کنیم، چگونه حمله دشمن را دفع کنیم."
رئیس جمهور روسیه گفت: "اما شما آن را دقیقاً همانطور که امروز قهرمانی می نامند، انجام دادید، و این دقیقاً همان قهرمانی به معنای واقعی کلمه است. من می خواهم از این بابت از شما تشکر کنم. برای شما آرزوی موفقیت می کنم."
در میان شرکت کنندگان در جلسه، سرباز ایوان کلاشینکوف، سرجوخه الکسی ایولیف، سرباز ویاچسلاو تاراسف و گروهبان ارشد ویکتور خاماگانوف بودند.
پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره نبرد قهرمانانه ارتش روسیه در منطقه دهات اوروژاینی در جنوب دونتسک گزارش داده بود: پنج سرباز روسی به فرماندهی فرمانده دسته ایوان کلاشینکف حمله 12 هواپیمای تهاجمی اوکراینی دفع کردند و آنها را مجبور به فرار کرد.
Пуски ракет с вертолета ВС РФ по украинским объектам военного управления и энергетики - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه مرکز کنترل "لژیون خارجی" نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد
به گفته شویگو، کلاشینکف شدت اصلی نبرد را به عهده گرفت و در مقابل دیدگان دشمن قرار گرفت و به طور مداوم به سمت او شلیک کرد و دو جنگنده دیگر از جناحین از گودال ها روی هواپیمای تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین کار کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала