شویگو به وزرای دفاع کشورهای مشترک المنافع در باره تفنگچه اتومات پیلوت خبر داد + ویدئو

© Sputnik / Mikhail KlimentievМинистр обороны РФ Сергей Шойгу
Министр обороны РФ Сергей Шойгу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2023
عضو شوید
روسای هیات ادارات دفاع که برای نشست شورای وزیران دفاع کشورهای مستقل مشترک المنافع وارد شهر توله شده اند و از دفتر طراحی ابزار JSC (KBP) به نام آکادمیسین A.G. Shipunov بازدید کردند.
به گزارش اسپوتنیک، آنها از محل تولیدKBP JSC بازدید کردند که در آن کار تولید متواتر تجهیزات نظامی سنگین در حال انجام است. مهمانان با دستگاه چند منظورهKornet-EM بر روی شاسی چرخدار تایفون-K، BMP-2M با محفظه جنگی برژوک و دستگاه راکت دافع هوایی Pantsir-S1 آشنا شدند.
همچنین مجموعه ای از تجهیزات کنترل آتش اتومات برای قطعات توپچی "مالاشیت" و نمونه های از سلاح های کوچک و بمب دستی انداز ارائه شد که قبلاً کیفیت و کارایی بالای آنها را در منطقه عملیات ویژه نظامی تأیید کرده است.
توضیحاتی برای هر نمونه توسط طراحان سلاح ارائه شد. آنها به تمام سؤالات روسای هیئت های نظامی خارجی به تفصیل پاسخ دادند. به ویژه، مهمانان به یک ماشیندار دستی تولید شده توسط شرکت کلاشینکف علاقه مند بودند که بر اساس تصمیم وزیر دفاع فدراسیون روسیه برای تجهیز پیلوتان به یک ذخیره اضطراری قابل حمل(NAS) بر اساس تجربه ایجاد شده است.
شویگو در مورد این نوع سلاح به همکارانش توضیحات ارائه کرد. او به تفصیل در مورد طراحی ماشیندار و ویژگی های تکتیکی و تخنیکی بالای آن صحبت کرد. به طور خاص، ماشیندار برای NAZ با افزایش برد فیر، ظرفیت خشاب به چهل مرمی، چندین نوع مهمات استفاده شده و حالت های مختلف فیر، از جمله بی صدا، متمایز می شود.
با قضاوت بر اساس بررسی ها، سران هیئت ها از محصولات نظامی روسیه بسیار قدردانی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала