پوتین: فشار خارجی محرکی برای رشد تولید در روسیه شده است

© Sputnik / Sergey Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که فشار خارجی به محرکی برای رشد تولید در روسیه تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: فشار خارجی به انگیزه ای قدرتمند برای توسعه تولید داخلی تبدیل شده است.
پوتین در دیدار با رئیسان منتخب پیرامون شهرهای روسیه گفت: "برعکس، فشار خارجی در نهایت به انگیزه‌ای قوی برای رشد تولید داخلی تبدیل شد و پتانسیل‌های آن را در زمینه‌های مختلف باز کرد و البته، ما باید به همکاری نزدیک با دولت، مقامات فدرال و شهرداری ادامه دهیم. پشتیبانی های لازم را از شرکت ها و بنگاه هایی که آماده وام گرفتن از جایگاه های خالی هستند، ارائه دهید".
پوتین: اروپا وارد بن بست تحریم شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
پوتین: اروپا به بن‌بست تحریم ها رسیده است
رئیس دولت روسیه افزود: ارائه راه‌حل‌های آماده از جمله راه‌حل‌های با فناوری پیشرفته که مورد تقاضای اقتصاد بوده و اهداف و اولویت‌های ملی را برآورده می‌کند، ضروری است؛ همچنین لازم است از ابزارهای فدرال و منطقه‌ای به‌طور گسترده برای تشویق سرمایه گذاری و کارهای بازرگانی کار گرفته شود.
به گفته رئیس جمهور، عامل کلیدی برای رفاه خانواده های روسی، افزایش درآمد، حل مشکلات جمعیتی و اجتماعی، توسعه اقتصاد منطقه، تقویت نیروی انسانی، پایه آموزشی، فناوری، ایجاد مشاغل جدید است؛ در این راستا، اکنون زمان فرصت‌های جدید و رویکردهای جدید است، برخلاف نقشه‌های کسانی که رویای خفه کردن روسیه را با تحریم داشتند.
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه ای نظامی روسیه در اوکراین، کشورهای غربی به رهبری امریکا تحریم های زیادی را بر روسیه اعمال کردند، که تاکنون بیشترین ضرر این تحریم ها را کشورهای اروپایی تحمل کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала