قدیروف در مورد موفقیت عملیات نظامی: تانک های غرب ترسناک نیستند

© Sputnik / Alexei DruzhininПрезидент РФ Владимир Путин и глава Чеченской Республики Рамзан Кадыров
Президент РФ Владимир Путин и глава Чеченской Республики Рамзан Кадыров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2023
عضو شوید
قدیروف به پوتین گفت که جنگجویان عملیات نظامی ویژه فرمان او را صد در صد اجرا خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس چچن، در سخنانی درباره وضعیت منطقه عملیات ویژه، به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اطمینان داد که فرمان وی صد درصد اجرا می شود."
قدیروف روز پنجشنبه در دیدار با رئیس جمهور گفت: ولادیمیر ولادیمیرویچ، اگر دستور شما اجرا نشود، به این معنی است که ما نمی توانیم در این کشور زندگی کنیم، ما دستور شما را 100٪ اجرا می کنیم.
رئیس منطقه در مورد وضعیت کنونی چچن خاطرنشان کرد: "مشکلات خاصی وجود ندارد". شما خیلی وقت پیش این مشکلات را حل کردید، حالا مسائل اقتصادی وجود دارد که مثل همیشه در آن به کمک شما نیاز است.
رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن، روز پنجشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین، گفت: نظامیان چچنی در منطقه عملیات ویژه روحیه خوبی دارند و تمام مسائل و مشکلات آنها حل می شود.
به گفته وی، نظامیان نتایج خوبی از خود نشان می دهند و "هر روز اسیر (نظامیان اوکراینی) را می گیرند، هر روز تجهیزات را منهدم می کنند."
Многофункциональный истребитель пятого поколения Су-57 на выставке форума Армия-2023, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2023
قوای هوایی روسیه پارت جدید از جنگنده های نسل پنجم سو-57 جدید را دریافت کرد + ویدیو
وی افزود: تانک های آبرامز ترسناک نیستند و بنابراین، امروز :سربازان روحیه خوبی دارند، من گاهی نگاه می کنم تا ببینم آنها چگونه هستند و چه شرایطی دارند. اصلا همه مسائل قابل حل شدن هستند، مشکلات ارتباطی، تجهیزاتی... وجود ندارد. ما از اول (عملیات ویژه) تا امروز 1000 وسایط زرهی خریداری کردیم.
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کی‌یف مورد سوء استفاده و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که " نظامی زدایی و نازی زدایی اوکراین" انجام شود تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت‌های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می‌کنند و از 25 مارچ، وظایف اصلی مرحله اول - کاهش قابل توجه پتانسیل رزمی اوکراین را تکمیل کردند. به گفته فرمانده کل قوا، هدف نهایی این عملیات "آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала