کنایه صالح به طالبان: اگر طرح های مدیریت آب جمهوریت نمی بود، شما ممکن چند وضوخانه طراحی می کردید

© ARGبررسی وضعیت عمومی امنیتی از سوی اشرف غنی 
بررسی وضعیت عمومی امنیتی از سوی اشرف غنی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی افغانستان درباره طرح های بکارگیری آب طالبان نوشته است، که اگر آن طرح های جمهوریت نمی بود طالب شاید چند نوع وضو خانه و استنجا خانه را طراحی میکرد و اسمش را بکارگیری بهتر از آب میگذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور گریزی پیشین افغانستان در برگه ای ایکس اش با کنایه به پروژه های آب و بکارگیری آن در افغانستان نوشته است: "همه ای طرح های مدیریت آب که طالب به آنها می نازد و اجرایی شدنش را می لافد و وعده میدهد از دوره جمهوریت است".
از نقش رئیس جمهور گریزی به خوبی یاد و نوشته است: "رییس جمهور محمد اشرف غنی در مطرح ساختن آب به عنوان سرمایه راهبردی نقش بسیار بارز و غیر قابل انکار داشت. اگر آن طرح ها نمی بود طالب شاید چند نوع وضو خانه و استنجا خانه را طراحی میکرد و اسمش را استفاده بهتر از آب میگذاشت. طالب فراتر از نمایش جهالت و تعصب چیزی ارایه نکرده است".
او همچنان از نماینده پاکستان در سازمان ملل انتقاد کرده و افزوده است: "در نشست سالانه ملل متحد غیر از پاکستان که به هرحال نقش پدر بزرگ را برای طالبان دارد هیچ آدم از هیچ کشور یک حرف مثبت راجع به طالب به زبان نیاورد".
یادآوری می کنیم، که دیروز در نشست سازمان ملل به جز پاکستان هیچ کشور دیگری درباره ای شناسایی و یا همکنشی با گروه طالبان سخن نزد. در این نشست همچنان تنش لفظی میان نماینده افغانستان و پاکستان به میان آمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала