کرملین از گرامیداشت سرباز نازی در پارلمان کانادا خشمگین است

© Sputnik / Alexander Vilfدبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند
دبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2023
عضو شوید
پسکوف تکریم مرد اس اس در کانادا را نگرش در هم و برهم به خاطره ها خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه، درباره تکریم یاروسلاو هونکا کهنه سرباز نازی 98 ساله عضو بخش اس اس گالیسیا در پارلمان کانادا گفت: جنایات نازی ها محدودیتی ندارد و ناآگاهی از تاریخ جنگ جهانی دوم مملو از "مظاهر جدید فاشیسم" است.
دیمیتری پسکوف در ادامه گفت: "سن و سال مهم نیست، هیچ محدودیتی برای این جرایم وجود ندارد. چنین سهل انگاری و بی نظمی البته که ظالمانه است"
وی گفت که ما می دانیم که بسیاری از کشورهای غربی، از جمله کانادا، نسل جوانی را پرورش داده اند که نمی دانند چه کسی در طول جنگ جهانی دوم چه کسی جنگیده و چه اتفاقی افتاده است. و آنها هیچ چیز در مورد تهدید فاشیسم نمی دانند. و اکنون می بینیم که چگونه عملاً تلاش می کند در مرکز اروپا، در اوکراین، که با آن مبارزه آشتی ناپذیری داریم، روی پای خود بایستد.
آنتونی روتا، رئیس مجلس عوام، مسئولیت دعوت از ملی‌گرای اوکراینی را به پارلمان برعهده گرفت و گفت که "اطلاعات اضافی که او را از این تصمیم پشیمان می‌کرد".
Президент Украины Владимир Зеленский и премьер-министр Канады Джастином Трюдо в канадском парламенте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2023
پولند از کانادا خواست تا بخاطر تکریم یک نازی عذرخواهی کند
جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، گفت که نه او و نه هیئت زلنسکی از این طرح ها اطلاعی ندارند.
ویتولد دزیلسکی سفیر پولند در کانادا خواستار عذرخواهی برگزارکنندگان شد. دیمیتری تراپیروف، نماینده جنبش ضد فاشیستی اسرائیل به اسپوتنیک گفت که این سازمان از سفیر اسرائیل در کانادا می خواهد که در مورد غیرقابل قبول بودن چنین اقداماتی صحبت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала