افسر بازنشسته سیا: اوکراین اعتبار خود را در امریکا از دست داده است

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2023
عضو شوید
فیلیپ جرالدی، افسربازنشسته سیا: ایالات متحده علاقه خود را به اوکراین از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپ جرالدی افسر بازنشسته سیا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب جورج گالووی گفت که استقبال سرد از ولادیمیر زلنسکی در ایالات متحده نشان دهنده از از بین رفتن علاقه ها به موضوع اوکراین است.
او تور خارجی زلنسکی را چنین ارزیابی کرد: "اگر به جلساتی که زلنسکی در واشنگتن شرکت کرد نگاه کنید، هیچ استقبال گرمی از او صورت نگرفت. در آخرین دیدار او، او به عنوان یک قهرمان، با تشویق ایستاده در کنگره مورد استقبال قرار گرفت. این بار همه چیز بی سر و صدا پیش رفت. به عنوان مثال کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده، حتی او را هنگام ورود ملاقات نکردو هیچ شور و شوقی وجود نداشت،"
جرالدی همچنین خاطرنشان کرد که سخنرانی رهبر اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل یک شکست کامل بود، زیرا تقریباً هیچ کس در آن حضور نداشت و گوش نکرد. علاوه بر این، این کارشناس افزود، رسانه های غربی به طور فزاینده ای شروع به افشای دروغ های زلنسکی در مورد روسیه کردند که بدون شک اعتماد به او را تضعیف می کند.
جرالدی در پایان گفت: "جهان شروع به بیدار شدن کرده و می فهمد که اینجا چه اتفاقی می افتد. زلنسکی در حال از دست دادن اعتماد به نفس خود است."
Президент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2023
به زلنسکی اجازه سخنرانی در کنگره امریکا داده نشد
ولادیمیر زلنسکی در سخنرانی خود در سازمان ملل گفت که این سازمان در "گوشه مرده" قرار دارد و ظاهراً این به دلیل حق وتوی روسیه است. او استدلال کرد که فدراسیون روسیه ظاهراً به طور غیرقانونی یک کرسی در شورای امنیت سازمان ملل را از طریق دستکاری پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی اشغال کرده است. او اصلاح سازمان ملل متحد، به ویژه، مکانیسم استفاده از حق وتو را پیشنهاد کرد. به گفته وی، مجمع عمومی سازمان ملل باید با کسب دو سوم آرا حق وتو را نادیده بگیرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: مجمع عمومی سازمان ملل باید به جای بررسی موارد استفاده از حق وتو تحت فشار کشورهای غربی، دلایل عدم اجرای قطعنامه های قبلی شورای امنیت سازمان ملل را بررسی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала