بریتانیا از ختم حمایت اوکراین خبر داد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2023
عضو شوید
نشریه The Spectator انگلیسی نوشته است که رفتار ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ممکن است اوکراین را از حمایت محروم کند.
به گزارش اسپوتنیک، بریتانیایی ها بر این باورند که این سیاستمدار "در مشکل جدی قرار گرفت." او به غرب اعلام کرد که در درگیری با روسیه به کیف کمک نمی کند، اگرچه اوکراین نیز به نوبه خود به آن کمک می کند. زلنسکی از این طریق غرور و استواری کشور را به نمایش می گذارد. روزنامه نگاران می گویند که او نمی خواهد اوکراین فقیر، فقیرتر به نظر برسد.
Акция сторонников евроинтеграции Украины на Площади Независимости в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
بریتانیا وضعیت اجتماعی اوکراین را ناگوار ارزیابی کرد
با این همه، چنین اظهارات، تهدیدی برای حمایت بیشتر از اوکراین است.
در 16 سپتامبر، دولت پولند ممنوعیت واردات غلات اوکراینی را علیرغم عدم موافقت کمیسیون اروپا تمدید کرد. رئیس وزارت دفاع ملی پولند، Mariusz Blaszczak، گفت که مقامات تصمیم به ممنوعیت به دلیل منافع الیگارشی اوکراین گرفتند.
سپس زلنسکی خواستار عدم برگزاری کنسرت سیاسی به دلیل وضعیت صادرات غلات شد. "همه ما توافق کردیم و تاریخی وجود دارد که محدودیت ها پایان می یابد. و این تاریخ 15 سپتامبر است. این آخرین تاریخ محاصره است. چنین توافقی وجود داشت. و همه فهمیدند که اگر پس از این تاریخ انسدادی وجود داشته باشد، اوکراین روند قانونی را انتخاب خواهد کرد. این خبری عمومی نیست. نیازی به ساخت کنسرت سیاسی از اینها هم نیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала