هنگری: تحریم‌ها بیشتر از روسیه به اروپا آسیب می‌زند

© AFP 2023 / Tobias SchwarzГлава МИД Венгрии Петер Сийярто
Глава МИД Венгрии Петер Сийярто - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
عضو شوید
وزیر خارجه هنگری گفت لزومی به بسته‌های تحریمی جدید علیه روسیه وجود ندارد، زیرا تحریم‌های اروپا بیشتر به خودش آسیب می‌زند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه هنگری جمعه در مصاحبه با خبرگزاری دولتی "تاس" روسیه گفت تحریم‌های اروپا علیه روسیه بیشتر از این کشور به اروپا آسیب می‌زند.
او با بیان این که لزومی به بسته‌های تحریمی جدید وجود ندارد، گفت: اگر به تحریم‌ها از منظر عملی نگاه کنیم، می‌بینیم بیشتر از روسیه به اروپا آسیب می‌زند.
"پیتر سیارتو" همچنین درباره تنش اخیر بین اوکراین و همسایگانش بر سر صادرات غلات این کشور هم اظهارنظر کرد و گفت: عرضه غلات اوکراین به کشورهای اروپای مرکزی بخش کشاورزی آن‌ها را نابود خواهد کرد.
Здание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
امریکا کمک های نظامی به کی‌یف را بازرسی می‌کند
وی که کی‌یف از کشورش به دلیل ممنوعیت واردات محصولات اوکراینی در سازمان تجارت جهانی شکایت کرده، گفت هنگری آمادگی دارد امکان ترانزیت رایگان غلات اوکراینی را از خاک خود فراهم کند.
وی در اخیر خااطرنشان کرد، آنطور که متوجه شدم، اوکراینی‌ها ترجیح می‌دهند غلات را در اروپای مرکزی توزیع کنند اما توافق اولیه در مورد خطوط همبستگی در این مورد نبود. توافق به اجازه ترانزیت اشاره می‌کرد نه تجارت دوجانبه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала