تظاهرات علیه خشونت پولیس در پاریس

© Sputnik / Evgeny Poloyko /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники Республиканской роты безопасности следят за порядком на акции протеста против пенсионной реформы на одной из улиц в Париже
Сотрудники Республиканской роты безопасности следят за порядком на акции протеста против пенсионной реформы на одной из улиц в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
عضو شوید
تظاهرکنندگان نمایندگان اتحادیه های کارگری و جنبش های دانشجویی و همچنین احزاب سیاسی به ویژه حزب کمونیست و "فرانسه نافرمان" حضور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، تظاهراتی علیه خشونت پولیس و نژادپرستی در پاریس برگزار می شود. براساس گزارشات گروه از معترضان از ایستگاه شمالی به سمت میدان باستیل در شرق شهر حرکت کردند.
در میان تظاهرکنندگان نمایندگان اتحادیه های کارگری و جنبش های دانشجویی و همچنین احزاب سیاسی به ویژه حزب کمونیست و "فرانسه نافرمان" حضور دارند. معترضین شعارهایی علیه پولیس سر می دهند و با کسانی که از اقدامات افسران انتظامی جمهوری آسیب دیده اند ابراز همبستگی می کنند.
پیشتر، رادیو "اروپا 1" خبر داد که پولیس انتظار دارد 4 تا 5 هزار نفر از جمله 400 تا 600 نفر ازفعالان افراطی در این اعتراض شرکت کنند.
Здание Бундестага в центре Берлина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
معاون سابق بوندستاگ: عرضه بی پایان تسلیحات و پیروزی نظامی برای اوکراین به پایان رسیده است
به نوشته روزنامه پاریسین، روز شنبه مقامات فرانسه ممکن است از 30 هزار افسر پولیس و ژاندارم برای حفظ نظم در خیابان های شهرهای فرانسه استفاده کنند. این هم به دلیل ناآرامی‌های احتمالی در اعتراضات و هم به دلیل این واقعیت است که در این روز سفر پاپ به مارسی پایان می‌یابد، جایی که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز از آنجا بازدید می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала