اوکراین باید F-16 را از لانست های سری جدید پنهان کنند

© Photo / KALASHNIKOV MEDIAБарражирующий дрон-камикадзе "ZALA Ланцет" на ежегодной презентации концерна "Калашников" в Москве
Барражирующий дрон-камикадзе ZALA Ланцет на ежегодной презентации концерна Калашников в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
عضو شوید
رسانه: پهپادهای پیشرفته Lancet تهدیدی برای F-16 هستند.
به گزارش اسپوتنیک، مایا کارلین، ستون نویس پورتال 19FortyFive می نویسد، نسخه جدیدی از پهپاد روسی لانست قادر است اهدافی را در فواصل دور منهدم کند و تهدیدی برای پایگاه های هوایی نیروهای مسلح اوکراین و جنگنده های آنها از جمله F-16 های وعده داده شده توسط غرب باشد.

این مقاله می گوید: اکنون که به نظر می رسد مسکو واقعاً توانایی حمله به اوکراین را از فاصله دورتر به دست آورده است، کی یف باید مکان برخی از پایگاه های هوایی و سایر تأسیسات نظامی خود را تغییر دهد تا اطمینان حاصل شود که این پهپادهای دوربرد نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

به نوبه خود، دیوید آکس، تحلیلگر آمریکایی، پس از مطالعه فیلم ضبط شده از حمله هواپیمای بدون سرنشین روسیه به یک جنگنده اوکراینی MiG-29، گفت که که این حمله توسط نسخه مدرنی از لانست انجام شده است که برد پرواز آن حدود 40 کیلومتر است.
Истребители ВВС США F-16 над территорией Ирака - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2023
امریکا چهار فروند F-16 را برای گشت زنی در دریای سیاه به رومانی فرستاد
رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن به ناتو چراغ سبز داده است تا جنگنده های پیشرفته تر نسل چهارم مانند F-16 را به کی یف عرضه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала