پیامی یک دختر نوجوان اهل لوگانسک برای سازمان ملل؛ مانع حملات اوکراین شوید + ویدیو

© iStock.com / diegograndiФлаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США
Флаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2023
عضو شوید
فاینا ساونکووا، ساکن لوگانسک از سازمان ملل خواست تا گلوله باران شهرها توسط اوکراین را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک،‌ یک دختر اهل لوگانسک به نام فاینا ساونکووا، پیامی ویدئویی برای اعضای شورای امنیت سازمان ملل ضبط کرد و از این سازمان خواست تا هر کاری را برای توقف گلوله باران شهرهای آرام اوکراین و جلوگیری از مرگ کودکان انجام دهد.
در بهار سال 2021، ساونکووا 12 ساله در آن زمان پیامی ویدیویی برای اعضای شورای امنیت سازمان ملل ضبط کرد که در آن از سازمان خواست فراموش نکند که کودکان دونباس حق کودکی و زندگی مسالمت آمیز را دارند. در پاییز همان سال ، وب سایت بدنام اوکراینی "Peacemaker" این دختر را در لیست خود قرار داد.
فاینا خطاب به سازمان ملل متحد گفت: "اسم من فاينا است من در لوگانسک متولد شدم و زندگی می کنم. من در حال حاضر در مکتب شماره هفت ویران شده شهر هستم. این نه انبار بود نه یک مرکز نظامی. این مکتب برای کودکان معمولی بود. اما اوکراین آن را در سال 2014 در زمان حمله به شهر ما ویران کرد."
این دختر اظهار داشت که این مکتب که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده است، دیگر نمی تواند بازسازی شود، همانطور که نمی توان زندگی کودکان را که در مرگشان اوکراین مقصر است، بازگرداند. وی از سازمان ملل خواست که برای متوقف کردن کشتارها، تحویل "سلاح های وحشتناک" به اوکراین را متوقف کند.
"من می خواهم به سازمان ملل متحد بگویم که جهان نیازی به جنگ جهانی سوم ندارد، جهان نیازی به مرگ بیشتر کودکان بی گناه ندارد. می خواهم از کسانی که این را درک می کنند و از جنایات دولت اوکراین علیه بشریت و انسانیت حمایت نمی کنند، تشکر کنم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала