سخنان ووچیچ درباره ای پیوندها با امریکا و روسیه در نشست عمومی سازمان ملل

© Sputnik / Ministry of Foreign affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Сербии Александр Вучич
Президент Сербии Александр Вучич - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2023
عضو شوید
رئیس جمهور صربستان گفت: صربستان در حال گسترش پیوندهایش با ایالات متحده است و همچنان پیوندهایش با روسیه را قطع نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان روز پنجشنبه در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: صربستان در حال گسترش پیوندهایش با ایالات متحده، کشورهای آسیایی و افریقایی است و همچنان پیوندهایش با روسیه را قطع نمی کند.
Президент Сербии Александр Вучич на торжественной церемонии открытия памятного бюста Евгению Примакову в Российском центре науки и культуры в Белграде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
ووچیچ: لغو تحریم ها در برابر روسیه سیاست خود خواسته ای صربستان است
ووچیچ گفت: "صربستان در حال حاضر همکاری خوبی با ایالات متحده دارد، تقریباً عالی، و ما معتقدیم که روابط ما در آینده بهتر خواهد شد. در عین حال، صربستان دوستی بزرگ و سنتی را در تمام قاره ها حفظ خواهد کرد و به روابط خوب خود با همه ملت ها و کشورهای افریقا، آسیا و امریکای لاتین افتخار می کند".
رهبر صربستان تاکید کرد: "ما مردم را بر اساس رنگ پوست یا اعتقادات مذهبی تقسیم نمی کنیم، بنابراین روابط ما با جمهوری خلق چین، کوریای جنوبی، جاپان و بسیاری از کشورهای عربی و مسلمان در بالاترین سطح تاریخی است. ما همچنین روابط مهم و تاریخی خود را با فدراسیون روسیه قطع نمی کنیم".
ووچیچ پیشتر اعلام کرده بود، که صربستان متعهد به تقویت روابط همه جانبه خود با ایالات متحده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала