کلوپ ویدیو

دزدی یک تانک از پایگاه نظامی اسرائیل + ویدیو

Merkava Mk IV. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2023
عضو شوید
رسانه ها از دزدی یک تانک ارتش اسرائیل در شب گذشته خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع اسرائیل این دزدی را به پولیس گزارش داده و بازرسان منطقه ساحلی بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از مدت کوتاهی توانستند این تانک را در یک میدان ضایعات در منطقه نیشر پیدا کنند.
پولیس اسرائیل، عصر امروز (چهارشنبه)، از دزدی تانک "مرکاوا-2" از یکی از پایگاه‌های آموزشی ارتش اسرائیل خبر داد.
این پایگاه در مجاورت جاده "الیاکیم" قرار داشته و پولیس اسرائیل تحقیقات خود را درباره دزدی این تانک آغاز کرده است.
نیروهای پولیس تا لحظه انتشار این گزارش دو فرد چهل تا پنجاه ساله‌ مشکوک از اهالی طبریه و حیفا را به علت احتمال دست داشتن در دزدی این تانک دستگیر کرده‌اند.
پولیس اسرائیل می‌گوید: شامگاه سه‌شنبه (دیروز)، گزارشی از وزارت جنگ این رژیم درباره دزدی یک تانک از پایگاه آموزشی ارتش دریافت کرد و به دنبال دریافت این گزارش، تحقیقات خود را آغاز کرد تا اینکه این تانک را در یک محل دفع ضایعات در منطقه "نیشر" در مجاورت حیفا پیدا کرد.
در بیانیه پولیس ادعا شده است: "تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این تانک کار نمی‌کند و به دلایلی که در حال تحقیق در خصوص آن هستیم، دزدی شده است".
در این بیانیه همچنین ادعا شده این تانک مجهز به تسلیحات نیست و سامانه‌های آن کار نمی‌کنند. ارتش اسرائیل و نیروهای پولیس این رژیم تحقیقات مشترکی را در این باره آغاز کرده‌اند.
یادآوری می کنیم، که این نخستین بار نیست که از پایگاه‌های ارتش اسرائیل دزدی می‌شود. تاکنون بارها از پایگاه‌های ارتش مرمی و جنگ افزارها دزدی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала