برگزاری نشست زیر عنوان "جبهه مقاومت ملی و مبارزه با گروه طالبان" در انستیتوت هادسن امریکا + ویدیو

© Ali Maisam Nazary Xبرگزاری نشست زیر عنوان "جبهه مقاومت ملی و مبارزه با گروه طالبان" در انستیتوت هادسن امریکا
برگزاری نشست زیر عنوان جبهه مقاومت ملی و مبارزه با گروه طالبان در انستیتوت هادسن امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2023
عضو شوید
مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت از برگزاری نشستی زیر عنوان "جبهه مقاومت ملی و مبارزه با گروه طالبان" در یکی از انستیتوت های پالیسی ساز امریکا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، علی میثم نظری مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت ملی در برگه ای ایکس خود نوشته است، که انستیتوت هادسن از نهادهای معتبر پالیسی‌ساز در ایالات متحده امریکا، برنامه‌ای تحت عنوان "جبهه مقاومت ملی افغانستان و مبارزه با طالبان" برگزار کرد.
در این نشست مایک والتز عضو کنگره‌ی ایالات متحده، علی‌میثم نظری مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت ملی و لوک کافی از اعضای ارشد انستیتوت هادسن حضور داشتند. این میز مدور از سوی نولان پیترسن، از اعضای ارشد انستیتوت هادسن و شورای آتلانیک و از سربازان پیشین ایالات متحده در افغانستان، مدیریت و گردانندگی می‌شد.

در این برنامه روی چالش‌های جدی امنیتی ناشی از گروه طالبان و بیش از بیست گروه تروریستی دیگر در افغانستان و مبارزه خستگی‌ناپذیر و تسلم‌ناپذیر جبهه‌ی مقاومت ملی برای آزادی و دموکراسی در افغانستان پرداخته شد.
آقای نظری در بخشی از سخنانش گفت: "تنها مبارزان؛ تنها نیروی دموکراتیک و آزادی‌بخش که در برابر همه ای این گروه‌های تروریستی که بر بنیاد گزارش چند ماه پیش شورای امنیت سازمان ملل تأیید شده‌اند، در نبرد قرار دارد، جبهه‌ ای مقاومت ملی افغانستان است".
انستیتوت هادسن از نهادهای پژوهشی است که در زمینه‌های دفاع، روابط بین‌الملل، اقتصاد، انرژی، فن آوری، فرهنگ و حقوق، پژوهش می‌کند و از جایگاه معتبری در ایالات متحده برخوردار است.
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش های نیروهای جبهه آزادی و جبهه مقاومت بر جنگجویان گروه طالبان در بیشتر ولایت های افغانستان افزایش پیدا کرده است و تاکنون بیش از سه صد جنگجوی گروه طالبان کشته و زخمی شده است. گروه طالبان هم مانند همیشه پس از هر عملیات جبهه های مخالف اش دست به دستگیری باشندگان همان منطقه می زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала