کلوپ ویدیو

پهپاد کامپوزیت کامیکازه "BAS-80" وارد منطقه عملیات ویژه می شود + ویدیو

© Photo / KALASHNIKOV MEDIAБарражирующий дрон-камикадзе "ZALA Ланцет" на ежегодной презентации концерна "Калашников" в Москве
Барражирующий дрон-камикадзе ZALA Ланцет на ежегодной презентации концерна Калашников в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2023
عضو شوید
"فناوری اندروید": پهپاد کامپوزیت کامیکازه "BAS-80" در منطقه نظامی شمال غرب آزمایش می شود.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی دودوروف گفت که پهپادهای کامیکازه با بال‌های تاشو "BAS-80" که از مواد کامپوزیتی مونتاژ شده‌اند، برای آزمایش در یک منطقه عملیات ویژه در اوکراین به ارتش منتقل شدند.
او گفت: "ما چند فروند BAS-80 خود را به "گرگ‌های تزار" تحویل دادیم تا همکارانمان در طول عملیات رزمی آزمایشی بتوانند بهترین راه‌ها را برای استفاده از آن بیابند و همچنین توصیه کنند که کدام قطعات بر اساس شرایط عملیاتی بهتر نصب شوند".
دودوروف خاطرنشان کرد که با استفاده از مواد کامپوزیتی این پهپاد از کربن یا فایبرگلاس ساخته شده است، BAS-80 تا حد امکان سبک و فشرده ساخته شده است. وزن این پهپاد 1.7 کیلوگرم است که به لطف طراحی آن با بال های تاشو، می توان آن را در لوله ای قرار داد که توسط اپراتور حمل می شود.
این پهپاد با یک شارژ پودر شروع به فضا پرتاب می شود. محموله BAS-80 500 گرم با امکان افزایش تا 2 کیلوگرم می باشد.
به گفته وی، آزمایشات پهپاد کامیکازه به خوبی پیش می رود. در طی آنها، "BAS-80" با مشخصات فنی حداکثر سرعت پرواز - تا 130 کیلومتر در ساعت، ارتفاع پرواز - تا 200 متر، برد - تا 30 کیلومتر تائید شده است.
گروه گرگ های تزار به واحدهای لوهانسک و دونتسک کمک های نظامی-فنی ارائه می کند. مشاوران از نزدیک با توسعه دهندگان تجهیزات و سیستم های نظامی مختلف همکاری می کنند؛ وظیفه اصلی معرفی سریع مدل های جدید به عنوان بخشی از یک عملیات ویژه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала