آلمان برنامه آموزش F-16 برای پیلوتان اوکراینی ندارد

© AP Photo / South Korea Defense MinistryИстребители ВВС Южной Кореи F15K и ВВС США F-16 на военных учениях
Истребители ВВС Южной Кореи F15K и ВВС США F-16 на военных учениях  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2023
عضو شوید
بوریس پیستوریوس، رئیس وزارت دفاع آلمان طی مصاحبه با بیلد گفت، آلمان برنامه ای برای آموزش پرسنل نظامی اوکراینی برای پرواز هواپیماهای جنگی F-16 در چارچوب ائتلاف به اصطلاح جنگنده ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، او گفت: "فعلاً هیچ برنامه ای برای آموزش پیلوتان اوکراینی برای پرواز طیارات 16F- وجود ندارد. کمک های ما بر توپ های ثقیل، دافع هوایی، ماشین های زرهی و قابلیت های انجینری متمرکز است."
به گزارش پیستوریوس، آلمان همچنین قصد دارد تا فصل خزان لباس گرم و سیستم گرمایشی را در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
Американский истребитель F-16C с авиабомбой B61-12 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
پرواز جنگنده اف-16 امریکایی در اوکراین
پیش از این، دانمارک و هالند اولین کشورهای بودند که با ارائه طیارات F-16 به اوکراین موافقت کردند. کاخ سفید تایید کرده است که اوکراین پس از تکمیل آموزش پیلوتان این کشور طیاارت جنگی را از کشورهای ثالث دریافت خواهد کرد. پنتاگون همچنین خاطرنشان کرد که اوکراین هنوز زیربنا های لازم برای میزبانی F-16 را ندارد.
آلمان برنامه ای برای آموزش پیلوتان طیارات اوکراینی - پیستوریوس ندارد.
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". کرملین تأکید کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین مشارکت دارند، "از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در قلمرو بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала